hornyalex1 Posted June 10, 2006 Posted June 10, 2006 Leste at han skulle få en splitter ny 760li High Security fordi den "gamle" var belastet med en rekke tekniske problemer. Har dog ikke sett ham i facelift-versjonen enda. Noen som vet om han har fått den?
Hakon Posted June 10, 2006 Posted June 10, 2006 joda, han har fått en ny ( så den gammle på stenshagen for ikke så lenge siden) Men om denne nye bilen er den faceliftede versjonen er jeg noe usikker på...
O'Reily Posted June 10, 2006 Posted June 10, 2006 Er ikke dealen med sånne pansrede biler fra BMW at de ikke kan selges til hvem som helst?
MR.H Posted June 10, 2006 Posted June 10, 2006 Jo det stemmer det at dem ikke selges til hvem som helst, slike pansrede kjøretøy, så det er rart han fikk den
Dirty Posted June 11, 2006 Posted June 11, 2006 Jens kan brenne spør du meg gi han en gammal skoda favoritt
hornyalex1 Posted June 11, 2006 Author Posted June 11, 2006 Tiltredes. Jens kan brenne spør du meg gi han en gammal skoda favoritt
sundan2k Posted June 11, 2006 Posted June 11, 2006 AS Norge har så mye penger på bok at regjeringen skulle kjøpt M5 til alle ansatte på stortinget og at det var en plikt å kjøre rundt med de..he he. Da ville nok endel personer satset satset på en politisk karriere her i landet....
NSS Posted June 11, 2006 Posted June 11, 2006 Er ikke dealen med sånne pansrede biler fra BMW at de ikke kan selges til hvem som helst? Har man nok penger får man nok tak i den uansett
Recommended Posts