KriZ87 Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 kult det, ja, tror jeg har sett bilen din.. sett deg vaske på shell muligens, også sett en ved klubbhuset..? Ja, er nok min det. Ble det kjøp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsen86 Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 blir ikke før over helgen, er en heftelse på bilen i brønnøysund.. tar litt tid før den blir slettet, men de lovet senest onsdag neste uke! alt er jo i orden, men gidder ikke å kjøpe med heftelsen selv om jeg vet at den blir slettet..alt kan jo skje hadde håpet å rulle cab i helgen jeg men! får heller ty til celican hehe.. hvor får man kjøpt sånn vindskjerm a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Tror de selger det på BMW, av nettingtypen som tres over veltebøylene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Tror de selger det på BMW, av nettingtypen som tres over veltebøylene. Han har vell ikke no veltebøyler, men du får skikkert kjøpt den andre typen hos bmw også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsen86 Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 skal høre jeg.. finnes vel kanskje andre steder der de er billigere også!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Os bildeler eller GS bildeler kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Er ikke alle z3ene som er forberedt for veltebøyler. Hørte at ikke 96 mod var det. Kan jo kanskje hende at noen 97 også ikke er d.. Bare så du har d i baghåve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsen86 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 jepp.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Jeg trodde at de som ikke hadde bare kunne ettermontere. Rart om det ikke er tilrettelagt i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 På min forrige 96a var det ikke tilrettelagte. Tror ikke det er det på mcoupen jeg har nå heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Tror det er de fra sommer 97 og nyere som er tilrettelagt for veltebøyler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsen86 Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 okay! må bare hente bilen først da gleder meg ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Blitt no bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsen86 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 sent svar.. men bil har det blitt hehe.. fikk den i slutten av juni, starten av juli veldig fornøyd :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå