ingard Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Noen som har en liten guide.. bimmerdiy hjalp meg ikke.. Har tatta av lista på støtfangeren, og tatt ut de plassnaglene, men videre kommer jeg meg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Først så må du skru av innerskjermene å så står det 2 bolter bak, vesst du ser under så er det 2 stk som står på hver side der. Trur det var torx skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Det er to store torx skruer som du kommer til fra undersiden av fangeren. Du må sikkert ta av det dekselet på undersiden av fangeren for å komme til. Det sitter også en eller to skruer på hver hjulbrønn som er skrudd gjennom innerskjermene. Der sitter også et par klips som må fjernes. Når dette er løst er det bare å dra fangeren rett bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå