cornelius Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 trur ikke du vil angre på og kjøpe en 320, men skal du ha den må du prøve og prute så mye du klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jepps, helt klart.. Bruker ikke 60k på den. Felgene var jo ivertfall pene, og xenon koster jo noen kroner, så han stamper den neppe helt heller. Siden det var rust, så må det ivertfall sjekkes nøye etter mer graverende.. Rust er jo helt klart det værste på en bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg la også merke til at rattet ikke sto helt rett når bilen gikk rett fram. Kan dette ha noe med overnevnte vibrasjon og eventuelle slitte stag og gjøre?Og til dere som har kjørt/eier slik 320, hvordan oppleves den til daglig, forbruk, etc? 1. Vibrasjon og skjevt ratt kan tyde på slitasje på stag/foring ja, men skal ikke si hvilken. Til meg sto rattet skjevt grunnet slitt opphengskule f.eks. Dette må du vel inn på verksted for å få sjekket. 2. Hadde en 95 mod 320i før, som jeg kjørte endel langkjøring med. Grei bil, "nok hk" og relativt greit bensinforbruk. I følge kjørecomputern på den, kjørte jeg den ned i 0.65 på langkjøring og rundt 0.9 på blanda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Okai, er noe slikt jeg frykter det kan være ja.. Men jeg skal høre med han om han ikke kan koste på seg en NAF-test, regner med det har litt for seg ivertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg skulle få den for 50k nå, sier han. Noen NAF-test har han ikke fått tatt. Jeg snakket med en som har en 95 mod 320, og han anbefalte meg å kjøpe en som var et par år nyere. Hva er det egentlig som skiller de? Er det like greit å bruke litt tid og kjøpe noe nyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 angående AC på den, så vil jeg ikke si at det er noe man trenger her oppe i nord, og det er vel bare en annen ting det kan bli feil på, når det gjelder E36 for de begynner å bli noen år gammel, så blir det nokk dyrt å fikse de med slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg skulle få den for 50k nå, sier han. Noen NAF-test har han ikke fått tatt.Jeg snakket med en som har en 95 mod 320, og han anbefalte meg å kjøpe en som var et par år nyere. Hva er det egentlig som skiller de? Er det like greit å bruke litt tid og kjøpe noe nyere? E36 kom med vanos i midten av 1993. Gir bedre dreiemoment på lave turtall. På den annen side, er det ikke vanos er det mindre som kan gå i stykker. NAF test ordner du med selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Mener det er vanos på denne. Han jeg snakket med nevnte at det generelt var mye mer feil på 91-94(?) modellene, kontra de som kom etter... Om jeg må ordne med NAF test så blir det jo etter jeg har kjøpt, og da er litt av poenget borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg har vært på naf test med en 3-4 biler tidligere og har ikke endt opp med noen av disse bilene pga relativt alvorlige feil, kan jo også ta en tilstandsrapport på bmw. Bare spør fyren om han har noe imot at du tar en test på den, er han imot tyder det på at det er noe feil han ikke vil at du skal få greie på, går han med på det så bare låner du bilen med deg eller får han til å sette den inn så ordner det seg nok. Han skal jo tross alt selge en bil så han må jo være litt medgjørlig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2006 Helt klart slik jeg også ser på det. Først var det ikke noe problem å få tatt en naf-test, så hadde han ikke tid til det... Nei tror nok ikke det blir noe kjøp før en naftest er i boks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Kjøpte meg en 1993 e36 coupe selv på søndagen jeg.. Nesten strøken og alt av slitedeler og foringer var skiftet..i tillegg var det strøkent skinn i den.. kjørt bare 170000. Nå hadde jeg griseflaks med hht pris men hva jeg måtte ut med er hemmelig.. Vurderte å kjøpe kim sin som ligger på forumet, den ser jo unektelig bra ut da.. ville heller gått for den om jeg var deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 Gratulerer Joa, men er litt værre å kjøpe bil som jeg må fly ned for å se på... Det som er så dumt. Jeg blir nok å kjøpe bil lokalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 hva er en naf test til 6-700hundre kroner for deg visst det viser seg at det er påkost på 25000kr? Litt dumt å få vite det ETTER du har kjøpt den. Greit det er en gammel bil men du trenger jo ikke å kjøpe deg utgifter.. kjøper jeg bil til over 50tusen så er naf test ett krav. det er også greit visst du skal dra langt da får du mye bilder du kan se på hos eier og en naf test..da er det ikke noe problem å ta flyet sørover åsså er det jo så moro å kjøre hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 2. "pssss" lyden kommer fra innsuget, og lyden er helt normal. Både m50 og m52 motorene har denne lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 hva er en naf test til 6-700hundre kroner for deg visst det viser seg at det er påkost på 25000kr?Litt dumt å få vite det ETTER du har kjøpt den. Greit det er en gammel bil men du trenger jo ikke å kjøpe deg utgifter.. kjøper jeg bil til over 50tusen så er naf test ett krav. det er også greit visst du skal dra langt da får du mye bilder du kan se på hos eier og en naf test..da er det ikke noe problem å ta flyet sørover åsså er det jo så moro å kjøre hjem igjen Er det jeg mener, selv om det kanskje kom litt dårlig fram Sant nok angående det å kjøpe bil sørpå.. E-36 328: Takker, da fikk jeg bekreftet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå