Harald e30R Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 driver og bygger proskjekt bil.. forretsten en e30 men jeg drive rogså skal sette inn bur i bilen da, også var jeg oppå bilsvaksyntet og de mente at jeg måtte Ha full Fia godkjennin og licens på bilen som rally bil.. Noen av dere som vet noe? jeg vuderer sterkt og bare bygge burtet ferdig og drite i regla her asså..
propan Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 Er det full bur uten mulighet for å ta av sidene ved dørene er dt ikke godkjent på gata. Og du må nok registrere den som to seter.
R Andersen Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 Det er fult muig å få bilen din godkjent med bur, men som Propan sier, så kan du ikke ha stenger ved dørene. Bilen vil også kun bli godkjent med to seter. Erland Volden i BMWCCN har akkurat godkjent sin E30 med bur, så hvis du spør etter han på forumet der, så får du sikkert svar.
Espen* Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 Får heller ikke ha kryss bak, skal ha fri sikt ut av ruta! Men jeg fikk ikke beskjed om ved dørene....:S
R Andersen Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 Det med at man ikke får ha kryss bak syntest jeg hørtest merkelig ut.. Det er vel ikke noen regel som sier at man må ha fri sikt i bakvindu? Det er vel bare framruten og sidevinduene fram som må være klare/fri sikt. Det er jo mange varebiler som ikke har bakvindu..
binlarsen Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 Er det lov å sveise buret fast i bilen, eller må det være skrudd, hvis man vil ha det godkjent asså..?
TOREBMW Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 man kan ha stenger ved dørene om man kan skru dem av:)fikk jeg beskjed om.også det med krysset bak hørtes merkelig ut siden det er litt av bæreverket i et bur spør du meg
R Andersen Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 man kan ha stenger ved dørene om man kan skru dem av:) Hehe! Det er korrekt! Demontert ved visning og påmontert 10 min etter..
Harald e30R Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Skrevet Juni 12, 2006 hmmm.. ok trur jeg skjønner nå.. buret kan ha kryss bak? jeg skal værtfall ha det.. buret skal ha lave tverrstag ved dørene, ev avtagbare. polstringer? er det noen krav der? noen som vet om man må søke om ombygging av kaross..
oddis Skrevet Juni 13, 2006 Skrevet Juni 13, 2006 polstringer? er det noen krav der? noen som vet om man må søke om ombygging av kaross.. Polstringer ved hoderegionen ettersom jeg har lest. Du må alltid søke biltilsynet skal du bygge om bilen din og prøve å få den godkjent.
Harald e30R Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Skrevet Juni 13, 2006 Du må alltid søke biltilsynet skal du bygge om bilen din og prøve å få den godkjent. DOH hmm blir det noe bråk om en bare driter i godkjennniga?
R Andersen Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Blir du stoppet langs veien, så får du nok en time til teknisk kontroll hos biltilsynet..
Harald e30R Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 så med teknisk kontroll så mener du bare en visning også er alt OK? får ingen bot eller noe?
Harald e30R Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Skrevet Juni 22, 2006 Noen som visste noe om det med Visningen? blir det noe bråk om en Bygger om utem godkjenning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå