Ruggen Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Hmmm mulig der er jeg som er tett eller ikke har sett noe, men litt lite info her om treff runt om kring. traff plutselig på en gjeng i seljord i dag noen som var der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvendbø Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Sikkert denne du sikter til: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23693&highlight=bmwccn+telemark Men enig. Det kunne vært en ide med en egen kategori Treff/Stevne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruggen Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ja var nok den gjengen jeg møtte ja. Det hadde vert digg med en treff kalender her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Det var jo et BMWCCN-treff, så det har vært annonsert der, men uansett kan det bli aktuelt med en oversikt over alt vi klarer å få med oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Hvordan arrangere treff? Tenker på om noen myndigheter eventuelt må kontaktes etc? Mener hørt om et sted hvis fest arrange over 15stk med alkohol skal politiet ha besjed./? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Øh? Er vel bare å møtes det..? Ser ikke helt sammenhengen med biltreff og alkohol, men det er meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Øh? Er vel bare å møtes det..?Ser ikke helt sammenhengen med biltreff og alkohol, men det er meg.. Joda bare sikkerty treffes men lurte på om det var noen myndigheter som måtte ha besjed. Var vakt på et arrangement fest (slutten av 90tallet) da det her måtte søkes om tillatelse av lensmann. Det var da nyttelse av alkohol (ikke sjenke bevilgning) på festen. Lurte på om det var noen spes regler med eller uten alkohol kansje?? Hadde ingen planer konkrete men om enn skulle finne på er det greit å ha litt kunnskap om enn skulle finne på arrangere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Ser ikke helt sammenhengen med biltreff og alkohol, men det er meg.. Vel ingen sammenheng dettte mellom kjøring eller alkhol. Tenkte bare at det var et regelverk ved arrangement ved alkohol og om det samme gjelder ved arrangemang ved biltreff over en viss størrelse./? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Jeg skjønner ikke hva du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Jeg skjønner ikke hva du skriver. Er det nødvendig og søke noen form for myndigheter for å arrangere et treff over f,eks 50 personer som går over flere dager? (Eks slik som vårmønstring tryvann i våres, men over flere dager?) (sammenhengen jeg siktet til at det var regler i min komunne tidligere ved fest arrangemang. Lurte på om dette kansje gjaldt vanlige arrangemanger over hvis størrelse også?). Vel kan sjekke ut selv eventuelt om jeg blir for uklar her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Alle arrangement som skjer på kommunal eiendom, som f.eks Tryvann og Frognerseteren, må det søkes til Oslo kommune om ja. Når det gjelder festligheter er det vel ikke noe tak på antall personer som er avgjørende i en søknad. Skal festen være i et lokale er det regler på antall gjester iht brannvesenets krav osv. Skal du arrangere en privat fest, behøver du ingen tillatelse med mindre du skal ha skjenkebevilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Alle arrangement som skjer på kommunal eiendom, som f.eks Tryvann og Frognerseteren, må det søkes til Oslo kommune om ja. Når det gjelder festligheter er det vel ikke noe tak på antall personer som er avgjørende i en søknad. Skal festen være i et lokale er det regler på antall gjester iht brannvesenets krav osv. Skal du arrangere en privat fest, behøver du ingen tillatelse med mindre du skal ha skjenkebevilling Tusen takk for svaret, fint du sjønte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 enig med ruggen, eller hatt et egent forum her på siden bare om treff.. da er det mye mer oversikt med en gang.. er det noen treff snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Står om endel treff fremover her: Happenings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Alle arrangement som skjer på kommunal eiendom, som f.eks Tryvann og Frognerseteren, må det søkes til Oslo kommune om ja. Vi søkte Oslo kommune om å få låne deler av parkeringsplassen på Tryvann ifm med vårmønstinga til BMWCCN i år. De sa at det var helt iorden, men at vi måtte si fra til Politiet at vi skulle ha et arrangement der (hvis ikke ble de sure visstnok). Så vi ringte Politiet som sa: Takk for tipset, men det er ikke noe dere MÅ si fra om, men da vet vi at det skjer noe der oppe. Og når Politiet kom opp dit, så snakka jeg med dem, men de hadde ikke hørt noe på parolen om noe treff. Men de fikk litt info av meg, og en info-folder. Deretter stakk de nedi gata, rigga opp lasern og beslag et førerkort pga grisekjøring og klippet skiltene på en flott gammel E9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå