Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 regner med at de org m3 speilene bare passer BMW. men det koster jo fort 5-6 Høvdinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 ja elektriske, glemte å si det. Blir fort endel dyrere igjen regner jeg med. blir fort mye dyrer da! ser egentlig ikke vits. stiller de inn en gang så 0 stress for min del! Nei er jo egentlig ikke det, men har elektriske fra før og vil gjerne at det skal være gjennomført nøye på sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 ja elektriske, glemte å si det. Blir fort endel dyrere igjen regner jeg med. blir fort mye dyrer da! ser egentlig ikke vits. stiller de inn en gang så 0 stress for min del! Nei er jo egentlig ikke det, men har elektriske fra før og vil gjerne at det skal være gjennomført nøye på sånne ting. ja skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Men får vel bare kikke rundt, se hva jeg kommer over av priser og kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Sjekk www.hova.com masse billig speil og styling ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Sjekk www.hova.com masse billig speil og styling ellers. De støtter ennu ikke kortbrukt over nettet, så da må vi i Norge forskuddsbetale til bankkonto osv osv. Elektriske M3speil kommer på ca 1300,- norske, uten frakt. Spørs hvor billigere det blir da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå