Gå til innhold

e30 318is 90mod


locktite
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lå i ytterste fil på men 2 felts vei. Var dobbel sperrelinje. Har da en pickup i den innerste fila. Denne vrenger over. Treffer jo selfølgelig denne når den skal svinge av og inn på en tur sti. Løper ut av bilen og spørr hva faen han driver med. Tenkte der og da at jaja dette går vel på min kappe. Men ser tydlig på bilder av pickupen at den står på tvers og allerede da har krysset den dobble sperre linjen. Sperre linja er stripplet på ulykkes stedet. Men det har med at det er en eiendom på ene siden. Vil ikke tro at den skal brukes til og kjøre ned på sykkel-stien. Men kjøper bare en delebil nå for og få sinnet ut av kroppen og hvis jeg får igjen noen kroner får jeg bare ta det når det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt fler intresserte men selger ikke go bilen til hvem som helst. Er blitt glad i isen :) Hører ann litt på hvilke spørsmål som popper opp på telefonen. Mye tull prat der gitt. Men må ha den vekk derav prisen. 325en har og lyst på skilter:)

Is'en jeg solgte for litt siden kan bli en rikig fin bil, snakket med han som kjøpte bilen. Og da var det mye på gang, alt av rust skulle sveises og fikses, hele bilen skulle hellakkeres, nye hvite comp. felger, senkes, ny motor osv. Få den helt strøken.

Gleder meg til å se den, får legge ut noen bilder her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som pickupen har vært på bærtur der ja, uansett må føreren blinke i god tid, og hvis det i det hele tatt skulle vært noen avkjøring der, så skulle han ligget i venstre fil..

Håper du har tatt en del bilder av hvordan dere stod.. og fått korrekt utfylt skademelding.

Og i forhold til verdi og sånt på 318is i forhold forsikringsselskapet, så kan jeg anbefale ei Margrethe Weberg: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24145 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...