locktite Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ja alt skjedde veldig fort. Sinne var det første som tok meg etter smellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvis du går for denne: http://www.blocket.se/vi/7958595.htm?ca=7_s donorbilen, er jeg interessert i interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Dersom du får et sett grøftelys til overs fra en eventuell donorbil, er jeg interesert i disse... Send gjerne PM. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Dersom du får et sett grøftelys til overs fra en eventuell donorbil, er jeg interesert i disse...Send gjerne PM. \:D/ Jeg er hypp på og finne en bil som er i nærheten av varmland. Da samboern har familen sin der. Er et godt stykke til malmø. Men delene jeg ikke skal ha blir lagt ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Noen som er inntressert i bilen sånn den står nå? Bilen går like bra men ser ikke ut. Kjørte 12mil rett etter smellen og det gikk knirkefritt. Kan være behjelplig med svensk delebil. Dette er kun om jeg ikke får igjen noe på forsikringa. Felgene er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 hva er prisen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 hva er prisen nå da? slenger meg med på den jeg, synd med bilen btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Det bildet som er tatt rett etter krasjen ser bilen værre ut en det den egentlig er. Veit ikke hva jeg kan ta for den sånn den står nå. Får bare gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 hmm, har du fått taksert skaden? mulighet for å komme å se på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Er jo relativt kritisk om den er rammeskjev eller ikke. Ser jo ut som den har fått seg et visst trøkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Nei har ikke hørt noe fra selskapet enda. Men fullt mulig og se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 kan jeg evt komme å se på bilen denne uka? hadde vært flott, si i fra på msn eller pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 bare og komme det bare_egil! tlf 40451007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 okai, passer det evt på torsdag på ettermiddagen kvelden? må bare få med fattern, han som har bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 jobber fra 14 til 02 resten av uka. Men har tid til helja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg