Bare_egil Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 det var noe drit, skal på ferie fra fredag. Men kan ta det i uke 28 hvis det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 flotte greier, ringer eller sender mld ang dag og klokkeslett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Noen med stor tomt eller garasje til låns et parr uker fremover? Har en annen bil som må ha plassen til bmwen. Forsikrings selskapet bruker ufattelig lang tid. Får ikke solgt bilen før jeg får endelig svar der fra. Bør være i nærheten av oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 hei, da var jeg kommet hjem fra en uke med fyll, ossen er ståa med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 solgt til Bare_egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg