propan Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Godt det er fler med fornuft Blir garantert en vinner!
Viko Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Er du han alex med e30 cabben? Hadde ivertfall det tror eg ja.. Jobba på BMW hugg, da det låg i vågsbotn, ved siden av rundkjøringen. Så lenge det varte
aleksbmw Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 Alexander Iversen er ikke meg nei, det er han som hadde E30 cab med rieger styling og som jobbet på Bmw hugget til "T-shorten". Han har nå E34 M5 3,6..
aleksbmw Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Skrevet Juli 29, 2006 Ok her kommer bilder som folk har mast om Kan du og lese skriften på flasken ? tatt med Canon powershot G6 Da jeg fikk de fra Tyskland lurte jeg på om de var gullbelagte, var ikke som lakk. Mer metallisert, er uansett noen sinnsykt harde gummiputer på de. (Er det bare meg eller virker Alpina-Ahle;progressiv fjærene tykkere enn standard E21 bakfjærer?, er faktisk en historie bak disse demperene og fjærene: Var en nordmann som var nede i Buchloe og fikk satt på disse demperene og fjærene, det var på 80 tallet har ikke vært i bruk på en stund, men veldig stive allikevel, er også 4x høydejusterbare) Mandige bremser på en E21, 296x28mm skiver. Veldig stivt stabstag (massivt) fra USA, er uretanforinger ja. (skal bygges om, litt for harry med de "ferrari platene") Karosseri: Falsetang is your friend Mangler jo en Alpina B10 motor her Standard sted på E21 at det ruster hull, er ikke uten grunn de fleste biler i dag har limte pakninger uten hulrom.
Pedi Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Mandige bremser på en E21, 300x28mm skiver. Er dette kalippere fra 750? Skivene og de 4-stempla kalipperene minnet meg om 750i'ens bremser opp til 8/90... Men skivene der (på 750en) er jo 302x28 og ikke 300x28 som du har.... Og E28 M5 samt M635csi har jo 300x30, så de er det jo heller ikke...
aleksbmw Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Skrevet Juli 31, 2006 For ordens skyld var det 296X28, altså omega 3000 24 skiver Grunnen til at jeg valgte de var at jeg kunne bruke de på mine nav bare borret. Skivene på større bmw'er har enorme navhull.
jornab Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Ser ut til å bli en grombil dette. Kan jeg spørre hvordan du har fått baklyktene til å bli hvite? Spesialproduserte kanskje?
aleksbmw Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Jepp de er "one off" støpte. Caliperene er fra 745 E23, altså 25mm skiver så blir litt triksing.
Pedi Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Ja, jeg synes de minnet om det ja.. Passer de på festene forresten, eller må du lage et adapter?
aleksbmw Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Må lage et adapter, blir vel i 10.2 stål. Skal jo på trangsynet med bilen etterhvert så vil ha det skikkelig. Blir spennende å se hvor mye jeg kan dra ut av Alpina B10 3,5 motoren 254 hester med spec'en Alpina kjører på er jo mild trim.
lfossheim Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Veldig goey aa se et slikt prosjet. Jeg er ogsaa en stor fan av E21. Du maa faa lagt ut noen bilder....
B.E.E. Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 Dette virker veldig bra, likte godt lakkerings forslaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå