Gå til innhold

sabotering av Anlegg!

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er snakk om at jeg stilte inn annlegget i tunet! å testet alt det klarte! kan si det skil er ingen unger rundt meg ! er bare masse dritunger som fræser rundt på mopeder. som bråkersom et helvette!

OK, du skrev at du har fått endel klager over en tid - hvor lang tid skal man bruke på å justere inn en bilstereo - og hvorfor ikke dra seg noen meter unna sivilisjasjonen etter 1. klage?

Bråker moppene, så kan du da klage du også...

kommer klagen 500 meter unna? Stakkar alle som bor nærmere da...

Jeg må følgelig understreke at å ødelegge er likvel ikke noe jeg verdsetter - men jeg skrev det jeg gjorde i den tro at du ikke syntes du hadde gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hverdager bør/skal man IKKE spille høyt etter kl 22.00! I helger etter kl 23.00!

Det er kun snakk om og ta hensyn, som nevnt over her et sted ;)

Du skriver at det er ca 500m mellom lydkilde og klager, 500m luftlinje er ikke så mye med tanke på høy lyd! spesielt ikke hvis det er på kvelden, og ekstra ille hvis det er "tung/hard bass-dunking" det dreier seg om!

Men på den annen side så syns jeg heller ikke noe særlig om at de har "stabba" elementene dine!

En anmeldelse i denne situasjon, enten fra deg, og/el de som klaga, vil mest sannsynlig ende opp med et møte i konfliktrådet! så får dere bli enige over en kopp kaffe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at det er irriterende med musikk, men det er bare forbanna idioter som "tar loven i egne hender"

Ufattelig lite intelligent!!

må bare le når jeg leser om så lite kloke mennesker.

huff!

tenker du på musikken?

eller de som slår ned og saboterer andres eiendeler? :lol:

tenker på de som går hen og ødelgger andres eiendom, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor kommer jeg aldri til å flytte til byen eller et tettbebygd strøk. Leier leilighet selv(akkurat nå) og må ta hensyn til de som bor her.

lenge leve bygdalivet :D

Savner det jeg også ja. :-) Det er greiere å ha minst 50 meter til nærmeste nabo. Helst 500 meter. hehe.

Jess!

Har vel noe sånt til nærmeste nabo vi.. er helt herlig. Dvs., leier jo ut nabohuset her, som ligger 8 meter fra vårt, men hun som bor der er samme alder som oss (25) så det er ikke noe problem.

Har alltid bodd i tettbebygd strøk og by før, men har mine tvil til at jeg flytter tilbake til noe slikt igjen med det første etter å ha bodd uti skauen en stund. Det er pokker meg så herlig at jeg begriper ikke hva som får folk til å betale en formue for å bo i skitne Oslo og andre større byer. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er snakk om at jeg stilte inn annlegget i tunet! å testet alt det klarte! kan si det skil er ingen unger rundt meg ! er bare masse dritunger som fræser rundt på mopeder. som bråkersom et helvette!

OK, du skrev at du har fått endel klager over en tid - hvor lang tid skal man bruke på å justere inn en bilstereo - og hvorfor ikke dra seg noen meter unna sivilisjasjonen etter 1. klage?

Jeg må følgelig understreke at å ødelegge er likvel ikke noe jeg verdsetter - men jeg skrev det jeg gjorde i den tro at du ikke syntes du hadde gjort noe galt.

tok kansje litt hardt i er snakk om 1 klage . da rigte de til foreldrene mine og sjelte de ut lalla:P

de andre naboene er veldig greie! og kan si det slik mesteparten av lyden holdt seg i bilen! så du hører det mesten ikke hos de som klager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hverdager bør/skal man IKKE spille høyt etter kl 22.00! I helger etter kl 23.00!

Det er kun snakk om og ta hensyn, som nevnt over her et sted ;)

Du skriver at det er ca 500m mellom lydkilde og klager, 500m luftlinje er ikke så mye med tanke på høy lyd! spesielt ikke hvis det er på kvelden, og ekstra ille hvis det er "tung/hard bass-dunking" det dreier seg om!

Men på den annen side så syns jeg heller ikke noe særlig om at de har "stabba" elementene dine!

En anmeldelse i denne situasjon, enten fra deg, og/el de som klaga, vil mest sannsynlig ende opp med et møte i konfliktrådet! så får dere bli enige over en kopp kaffe :D

er masse trær mellom de ligger på toppen av bakken. og jeg på bunnen!

. kommer ikke til å anmelde men penger tapt for min del! og det er vokse mennesker 30++ som løper rundt i andres biler å ødelgger stereo :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke anmelde eller klage på noe moped kjøring. selv om det bråker som et h""" og de kjører uten lapp og skilt. så har da jeg å hatt moped og kjørt som gal her i feltet! de fleste som bor litt på landet driver med det!

ja skjønner hva du mener! men likavell de gikk forlangt!,

selv om jeg vil sove middag etter en dag på jobb. og mopedene går opp å ned. opp å ned. bryter jeg meg ikke inn om natta til naboen som jeg kjenner veldig godt å ødelegger mopeden. det er slik her at alle kjenner alle veldig godt! så neste gang de spiller musikk( de som klagde .) skal jeg gå å ta spenningen til huset :P heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,dirtydicky...

huset som klaga på deg sist gang når vi vaska bilene ligger jo 15 m fra deres hus... det er ikke rart de klager når bilder osv begynner å falle ned fra veggene?!

Kan du ta deg tid til å skrive norsk, er så jævli pes å lese ditt språk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei,dirtydicky...

huset som klaga på deg sist gang når vi vaska bilene ligger jo 15 m fra deres hus... det er ikke rart de klager når bilder osv begynner å falle ned fra veggene?!

Kan du ta deg tid til å skrive norsk, er så jævli pes å lese ditt språk :lol:

må du klappe igjen ågedal :P .

hna spørte om jeg kunne skru ned. og det var ikke en som bodde der en gang. :P han var på besøk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hvorfor du ikke låser bilen din om natta? Kan ikke være så veldig redd for anlegg/bil da?

glemte å låse den! men er nesten ingen som låser bilene her :P vet ikke hvorfor. hehhe kan ha noe med at det er langt på landet ^_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hvorfor du ikke låser bilen din om natta? Kan ikke være så veldig redd for anlegg/bil da?

glemte å låse den! men er nesten ingen som låser bilene her :P vet ikke hvorfor. hehhe kan ha noe med at det er langt på landet ^_*

Han skriver at han hadde glemt å låse. Da jeg bodde på landet (en fin tid for øvrig) så glemte jeg bilnøklene i Cosworthen flere ganger, mange netter sto den bilen med nøklene i. Jeg sogar dro på sydenferie med husnøkkelen stående i ytterdøra. Da ringte jeg noen og spurte om de kunne låse og dra den ut. ;)

Den historia di kokte temmelig ned etterhvert, dirtydicky. Leit at du må bruke feriepengene til nye subber - men er du sikker på hvem som har gjort det, kan du jo forære vedkommende de gamle på en pikant måte - uten at jeg skal oppvigle til noe ulovlig selvsagt. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det hadde du bare godt av. Hadde det vært meg ville du fått en knyttneve på kjøpet. :twisted: Faen ta idioter som ikke gidder å ta hensyn.

kjeft du! som ikke du har spilt musikk i tunet! og uansett er ikke snakk om lkl 9 på morran eller 5 på ettermidagen!

og du skal være voksen ?:P hahha slår ned alle som ikke følger dine regler .

lallala eid-

Spilt musikk i tunet? Hva er det du vrøvler om? Dessuten er det ikke snakk om MINE regler, men regler i et fellesskap som Trotto nevnte, og det å ta hensyn til omgivelsene. Men sånne som deg som lever i en egen verden aner jo ikke hva det betyr. Er heller ikke snakk om å smokke til noen første gangen noen bråker, men hva skal man gjøre når gjentatte klager ikke fører fram, og til og med politiet stiller svakt når vedkommende bare fortsetter å gi blaffen i omgivelsene. Nei, det er bare et språk sånne forstår, og det er en skikkelig omgang juling. Du skal bare fortsette å ture fram i din egen lille verden, så går du på en smell en dag. Det verste er at da skjønner du heller ikke hvorfor :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...