Gå til innhold

sabotering av Anlegg!

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke "tunet" den betegnelsen man bruker på en -modifisert- bil?

Hvis man først skal dra inn engelske ord, så er det vel med riktig å si "tuned"? I have a tunet my car høres ikke helt bra ut. .

"I have tuned my car" ?

Eller er engelskkunnskapene mine helt lost? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke "tunet" den betegnelsen man bruker på en -modifisert- bil?

Hvis man først skal dra inn engelske ord, så er det vel med riktig å si "tuned"? I have a tunet my car høres ikke helt bra ut. .

"I have tuned my car" ?

Eller er engelskkunnskapene mine helt lost? :roll:

Du sier noe der, men nå har jo ordet blitt adoptert inn i norsken også da. Mange sier jo at et bil er tunet/tuna, og da blir jo ofte "tu" uttalt "tju".

Blir hvertfall rart å si "jeg har tuned bilen min" :lol: "Jæi har tjuna bil" høres mye bedre ut :wink: Men nok avsporing nå kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Det hadde du bare godt av. Hadde det vært meg ville du fått en knyttneve på kjøpet. :twisted: Faen ta idioter som ikke gidder å ta hensyn.

kjeft du! som ikke du har spilt musikk i tunet! og uansett er ikke snakk om lkl 9 på morran eller 5 på ettermidagen!

og du skal være voksen ?:P hahha slår ned alle som ikke følger dine regler .

lallala eid-

Spilt musikk i tunet? Hva er det du vrøvler om? Dessuten er det ikke snakk om MINE regler, men regler i et fellesskap som Trotto nevnte, og det å ta hensyn til omgivelsene. Men sånne som deg som lever i en egen verden aner jo ikke hva det betyr. Er heller ikke snakk om å smokke til noen første gangen noen bråker, men hva skal man gjøre når gjentatte klager ikke fører fram, og til og med politiet stiller svakt når vedkommende bare fortsetter å gi blaffen i omgivelsene. Nei, det er bare et språk sånne forstår, og det er en skikkelig omgang juling. Du skal bare fortsette å ture fram i din egen lille verden, så går du på en smell en dag. Det verste er at da skjønner du heller ikke hvorfor :roll:

hvor er det snakk om politi ? har da ikke vært noe politi inni bilde. ?

syn du er helt på bærtur jeg ! maken te fordomsfulle jævel skal man lete lenge etter.

forresten vis du leser oppe så er det sankk om 1 klagge. som foreldrene mine fikk ikke jeg!

skaff deg et liv! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syn du er helt på bærtur jeg ! maken te fordomsfulle jævel skal man lete lenge etter.

forresten vis du leser oppe så er det sankk om 1 klagge. som foreldrene mine fikk ikke jeg!

Tror ikke du helt skjønner hva jeg skriver (ikke overrasket). Det med politi var et tenkt tilfelle. Liten vits å involvere dem. Lite dem kan gjøre i sånne tilfeller.

Er det nå bare en klage?? Endel skrev du i ditt første innlegg :roll:

Hva gjorde du med klagen eller klagene du fikk? Ingenting. Du bare fortsetter, og det samme kommer du til å gjøre når du har fått nye elementer. Hvis det er noen her som trenger et liv er det deg, og slutt å ødelegge andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du helt skjønner hva jeg skriver (ikke overrasket). Det med politi var et tenkt tilfelle. Liten vits å involvere dem. Lite dem kan gjøre i sånne tilfeller.

Er det nå bare en klage?? Endel skrev du i ditt første innlegg :roll:

Hva gjorde du med klagen eller klagene du fikk? Ingenting. Du bare fortsetter, og det samme kommer du til å gjøre når du har fått nye elementer. Hvis det er noen her som trenger et liv er det deg, og slutt å ødelegge andres.

var veldig irritert når jeg skrev det første innlegget!

var 1 klage. og jeg har ikke vært hjemme nesten siden den klagen så har ikke fått spilt noe musikk ! du kjenner ikke meg, og jeg kjenner ikke det. men uansett jeg ødelegger iallefall ikke andres liv. du tror du er så mye bedre en alle andre virker det som. har jeg noen gang sakt at jeg har forsatt å spilt ? nei! grunnen til at jeg lagte denne topicen var . om hva jeg skulle gjøre siden en av noboen saboterte annlegget mitt. ikke høre på æ jææævli jeg er av en som tror han er så mye bedre en alle andre.

takk for meg og god natt folks 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...