Mangel Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Dan, verden hadde vært et jævlig sted viss alle var som deg, uten tolleranse og bare sure miner. Klart, en må ta hensyn, men en kan ikke alltid ta hensyn til alt og alle. Skal en gjøre det så kan en like greit innføre politistat i Norge, noe vi er på god nok vei til fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Når folk spiller høyt sent og tidlig, det går utover privatlivets fred og og nattesøvnen så er det klart folk bør ta hensyn. Det tar jeg som en selvfølge. Jeg jobber mye fra morra til kveld, og da komme hjem til dunkemusikk og bråk er et sant helvete! Grunnen til at jeg reagerte i dette tilfelle var at dirtydicky skrev at han ga blaffen og spilte så høyt og ofte han ville. Han har forandret mye på det han opprinnelig skrev, noe jeg finner merkelig. Man kan helt klart la være å ta hensyn, men da må man også ta følgene. Hvis du ikke skjønner såpass, Mangel.....så ja, da er du i mangel av ett eller annet vesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 er venstrehent l skjønner jo å ta hensyn det har jeg jo sakt flere ganger! men nok om det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hvis du ikke skjønner såpass, Mangel.....så ja, da er du i mangel av ett eller annet vesentlig. Hehe. Forresten mye god underholdning på bimmers om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå