Gå til innhold

Dette var å gå "litt" for langt

compact
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt en del "gammel saab", altså 91 mod 900i. Og kan ikke si at det der med at man sitter skjevt i førersetet er noe man tenker over what so ever :P Dette er slik jeg ser det mest brukt som et "SAABhets" argument ;)

Sånn er det vel med alt - man venner seg til det, og lærer å leve med det. Men for meg, som ikke har kjørt mye Saab, så var det et poeng jeg ville dele. Hets eller ikke, jeg valgte Skoda Octavia foran Saab 9-3 den gangen. Mere motor og utstyr for pengene. :-) (beløpsgrense = kr. 250.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har Saab fått på plass pedalene, eller står de fortsatt til høyre p.g.a. forhjulsbrønnen?

Har du sittet bak rattet i en Viper noen gang?

Der står jo pedalsettet plassert rimelig langt til venstre, pga en noe overdimensjonert motor/gir....

Egentlig en veldig ubehagelig følelse..... :lol:

Men den går bra, da..... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Saab fått på plass pedalene, eller står de fortsatt til høyre p.g.a. forhjulsbrønnen?

Siste modell jeg kjørte var en 2000-modell. Følte jeg satt skjevt i førersetet...

Det er det faktisk folk som mener om BMW også. En bekjent har kjørt Volvo i mange år, har vel en V70 nå. Han kjenner salgssjefen hos Bavaria, og var bl.a. til stede på førpremieren til E60. Selv i den mente han at rattet stod skjevt..

HenrikE30+: Var BMW jeg siktet til ja. Kan ikke huske at jeg har visst at Corvette hadde det.

Stemmer at Corvette hadde det først, de kom med det i C5 i '99. Men BMW hadde litt flere funksjoner, som f.eks. pilvisning av navien, mens Corvette hadde turteller, hastighet og så kunne du velge mellom motortemp, oljetrykk eller bensinmåleren. Uansett knust av Corvette.. og vi vet jo hvem som eier både Chevrolet og Saab. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med folk som legger ut shitbilene sine under bmw da?

Skal du ha en astra søker du ikke på bmw. Og når du søker etter bmwer så er du sikkert ikke så veldig sugen på en astra. Folk tenker ikke langt om dagen altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at en Saab-eier må bake inn BMW for å få treff på annonsen sin.

på den andre siden er det flatterende og patetisk - rett og slett usmakelig!

Syns ikke dette var så ille, jeg. Er man i tvil om dette er en m3 eller ikke så er det jo bare å ta en titt på bildet, så slipper man å åpne opp annonsen.

Det er et veldig lite tjuvtriks for å få oppmerksomhet rundt bilen. Det er vel en bil som spiller nesten i samme klasse som m3, og kanskje kan være et alternativ for en gjengse potensiell m3 kunde..

Selv er denne helt uaktuell for meg som en gjennomsyra entusiast som meg, og helt sikkert andre her på forumet og...

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sittet bak rattet i en Viper noen gang?

Der står jo pedalsettet plassert rimelig langt til venstre, pga en noe overdimensjonert motor/gir....

Egentlig en veldig ubehagelig følelse..... :lol:

Men den går bra, da..... :twisted:

Det gjør det jaggu i BMW'en også, e36'en min sitter man jo på sjeiva pga den enorme girkassetunellen/ at bilen er så liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...