Radeon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Problemet gjelder en E30 320i Cab. Plutselig forsvant strømmen til spilleren, lysa slukna, turtelleren slutta å virke og generelt alt annet eletrisk. Noen som har hatt lign. problem? Vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen? Bilen starter nå greit bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 sjekket alle sikringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Alle er intakt. Er redd det kan ha smeltet no kabler el lign et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Kan jo også vere dårlig jording et sted.bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ja mulig d. Kjøpte bilen for ikke lenge siden og etter en kjapp kikk under div deksler igår så jeg at det var mye tjukoblinger og teiping av kabler rundt om så har tydelig vis vært en hobby eletrikker der før engang. Får gå skikkelig over bilen i sommer men akkurat nå må jeg bare finne løsningen på dette problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 sjekk alle jordingspunkter løsne dem og puss forbindelsen.finner du ikke feilen da så kan du i vertfall utelukke jordfeil. tjuvkoblinger er fy fy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruggen Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 mulig jeg ville sett etter om dynamoen din lader som den skal og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 mulig jeg ville sett etter om dynamoen din lader som den skal og. Ja, så se etter om reimene er på plass:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 en kamerat hadde samme problem på en e28 518 den døde plustelig bare ut.. der var det batteripolene som tulla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Fant feilen. En løs kabel bak instrumentpanelet som lagde kortsluttning. Skulle gitt den teletape-kongen som har kobla i denne bilen før, en skikkelig omgang. Tenk å gjøre sånt mot en bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Og likevel gjekk det ikkje nokon sikringar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Og likevel gjekk det ikkje nokon sikringar? Sier jo bare litt om hvor jævla mye jallakoblinger det er i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå