325i-Handicapraser Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hehe.. alltid noen som klager over at man bruker BMW i bilcross/rallycross!! Den E36 er nok ikke den dyreste rallycrossbilen i landet de bygger jo opp bobler til nesten 200 000kr U/2.4 så!! Så jævlig arti ut, bra med 7 plass i ditt første løp da!! Hvis du skal kjøre litt på østlandet i sommer kommer du nok te å kjøre mot bror min vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Du kommer også tilå få sterk konkurranse fra andre enden av Hålandsveien om ei stund.. Det kan være noe på gang der Bussen er jo klar, men den ser mye bedre ut med bil bakpå...hehe Grattis med debuten i alle fall, vi kommer muligens til Bergen og ser i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 grats. Det så utrolig morsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ser UTROLIG morro ut! Gratulerer!Har du kjørt bilcross/rallycross før? Erfaring? Den vingen du har, gir den noe utslag? Specs på bilen? Sveisa diff? Jeg har kjørt bilcross junior i 3 år. Har ikke prøvt bilen uten vinge, men jeg tror den er mer pynt. Specs på bilen: -2.3L BMW M20 motor -Det meste er modifisert i toppen. -3 doble 40 Dellortoer (forgassere) -Grenrør -Orginal bunn -BMW sports girkasse med 1. giret nede til venstre -Bilstein dempere framme med 40 mm senk, og Jamex gass bak og 60 mm senkefjærer bak. Kjører med M3 bakaksling, med Køhler innmat. 5.00 utveksling og 75% sperr. Tror jeg fikk med meg det meste der, bilen er ikke av den grommeste, men det er jo en BMW så den henger greit med Hehe Hvorfor ødela du en dyr 323i for dette egentlig? Ikke bedre å gjøre noe sånt med en 1991 mod 316? Jeg kjøpte en kollisjonskadet 320i. Så jeg kjøpte ikke en strøken 323i rett fra gata, det hadde blitt for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Du kommer også tilå få sterk konkurranse fra andre enden av Hålandsveien om ei stund.. Det kan være noe på gang der Bussen er jo klar, men den ser mye bedre ut med bil bakpå...heheGrattis med debuten i alle fall, vi kommer muligens til Bergen og ser i helga. Hehe. Ja jeg gleder meg til det Er det denne Asconaen til Knut Endre du har lyst til å kjøpe? Håper vi snakkes til helgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Nei, det blir nok ikke den asconaen. Får se om vi får tatt oss en tur over grensa snart, er litt bedre utvalg og priser hos søta bror.. Men det er uvisst når det skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 hva er grunnen til du ikke kjører med innsprøytning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 hva er grunnen til du ikke kjører med innsprøytning? For det er lettere å stille inn motoren og en får mer hester med gassere. For mye mask med innsprøytning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Par nye bilder: Sveising av giroverføring : Bror min har dilla på bilsport, og han er BMW frelst \:D/ : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Gratulerer, 7 plass var ikke dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 den hørtes utrolig gøy ut... men vil tippe det er en dyr sport.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Sponsa av NAF eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 den hørtes utrolig gøy ut... men vil tippe det er en dyr sport.. Ja det er utrolig gøy! Og det kan bli dyrt. Det bestemmer en egentlig selv, vil du henge med, så må du legge mye penger i bilen, eller vil du bare ha det gøy så kan du bygge en nokså billig bil. Alt fra 10 000 til 200 000 kr. Men, en bil kan utvikles over flere år, så etter noen år kan du ha en vinnerbil. Sponsa av NAF eller? Er nok ikke det På grunn av fargene du spør om det? Vet du om noen som vil sponse meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 så du kjørte på banen i kristansand på søndagen.. var noen råspreke biler i super nasjonalklassen.. var en e30 å som klarte seg rimelig bra har du peiling på hvilken motor som var under panseret på denne?hørtes ikke ut som det var en 6`er ivertfall. ble litt overivrig til å begynne selv nå..var rått å se på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 så du kjørte på banen i kristansand på søndagen..var noen råspreke biler i super nasjonalklassen.. var en e30 å som klarte seg rimelig bra har du peiling på hvilken motor som var under panseret på denne?hørtes ikke ut som det var en 6`er ivertfall. ble litt overivrig til å begynne selv nå..var rått å se på.. Også kom du ikke bort i teltet og tok en prat! Hehe. Det er en M3 S14 motor som står i den, merket at jeg mangla noen hester og kjøreerfaring når jeg kjørte mot den. Syns du om bilen min da? Så det bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå