Rotty Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Grattis med debuten. håper vi får en filmsnutt Lykke til vidre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Du var innom Knoks bildeler på Fredag ?? Husker igjen bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja stemmer det! Måtte se om vi fant en oljetrykk-bryter til Saaben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Også kom du ikke bort i teltet og tok en prat! Hehe. Det er en M3 S14 motor som står i den, merket at jeg mangla noen hester og kjøreerfaring når jeg kjørte mot den. h Syns du om bilen min da? Så det bra ut? hehe.uhøflig fyr jeg ja som ikke slår av en prat men snusa jo litt i motorommet ditt,så meget bra ut.. bilen din gikk ikke dårlig heller,holdt jo godt følge med resten av bilene.. hvilken plass kom du på egentlig? ble såpass hekta av løpet at jeg skal ned å se på en bilcrossbil i neste uke.. en ascona b vel og merke,bmw blir for dyrt og kjøre bilcross med.. så kansje du ser meg på banen neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg kom til slutt på en 8 plass av 13. Jeg hadde egentlig kommet i A-finalen, hadde det ikke vært for at coilen røyk i siste omgang Bra det at du vil kjøpe deg en bilcrossbil!! Men jeg vil anbefale å kjøpe en BMW eller Volvo, med tanke på deletilgang, det er ikke så dyrt med deler til BMW E30 f.eks. Det begynner å bli verre å få tak i deler til Ascona B desverre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 en e30 hadde jo vært gøy på banen ja..men de er for dyre i innkjøp i norge,så måtte isåfall importert en å bygget for rallycross nasjonal. kjipt med coilen da..blir nok litt skruing vil jeg tro. synes du skal ta et nærmere bilde av motorrommet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 en e30 hadde jo vært gøy på banen ja..men de er for dyre i innkjøp i norge,så måtte isåfall importert en å bygget for rallycross nasjonal.kjipt med coilen da..blir nok litt skruing vil jeg tro. synes du skal ta et nærmere bilde av motorrommet ditt? Har skifta coilen nå, så nå går den som et skudd igjen Jeg skal ta ett bilde når jeg har vaska litt oppi motorrommet. Ser ikke så fint ut nå.Mye sorpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Kjører du BILcross eller RALLYcross? Må jo være jævlig kjipt om noen kjøper den bilen der for 8000,- Bakstillinga og girkassa di er jo dritgrom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Kjører du BILcross eller RALLYcross? Må jo være jævlig kjipt om noen kjøper den bilen der for 8000,- Bakstillinga og girkassa di er jo dritgrom! Jeg kjører RALLYcross! Kjekt at dere holder denne tråden i live! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Da blir det noe annet Jævlig kul bil forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg skal til Smådøl festivalen den siste helgen i Juli å kjøre! Så da bør hele bimmers.no gjengen ta seg turen Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Har nå kjørt 4 løp med BMWèn. Resultater til nå er: 7 i Vikedal, 7 i Bergen, 8 i Kristiansand og til slutt 8 på Smådølbanen. Det har vært ca. 15-20 biler på alle løpene. Bilen har fungert bra til nå. Merker at jeg mangler litt power av og til, men jeg henger sånn passe greit med. Godt fornøyd!! Skal se om jeg finner noen bilder som jeg kan legge ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja da har endelig sesongen begynt igjen! Var å kjørte trening idag og kan bekrefte at bilen fungerer meget bra! Ifjor når jeg kjørte med den så bare fjusket det og tullet, men nå gikk den helt rent! Så nå gleder jeg med helt SINNSYKT mye til løp! Skal prøve å legge inn en filmsnutt, glemte helt å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Hvilke oppgraderinger har du gjort? Hva er betegnelsen på girkassa din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hvilke oppgraderinger har du gjort? Hva er betegnelsen på girkassa din? Jeg har bare justert og bremst motoren, men det hjalp jo enormt mye på! Det er en orginal girkasse fra 323 E30, så var ikke helt fornøyd med den, men helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå