BMWE34 Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Har prøvd litt Gullabo, disse var gamle som fulgte med bilen når jeg kjøpte den så de funket dårlig. Kjøpte noen nye Galaxy ifjor, de var billige og greie på grus, men funker ikke i det hele tatt på våt asfalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Stemmer nok bra det! Jeg anbefaler på din bil: Fremme: Maxsport RB3 14" kan fint kjøre på 15" også. Bak: Gullabo Rally 14", aldri over 14" bak, da vil den bli så utrolig langgira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Stemmer nok bra det! Jeg anbefaler på din bil: Fremme: Maxsport RB3 14" kan fint kjøre på 15" også. Bak: Gullabo Rally 14", aldri over 14" bak, da vil den bli så utrolig langgira Disse bak: Disse frem: Spurte deg en gang tidligere, da nevne du disse: Har og sett at mange kjører på et Gullabo dekk med et litt mer likt gatebil V-mønster, mange som skryter av disse. Har ikke funnnet dem på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 De gullabodekka med V mønster sitter helt jævlig bra på alt slags føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg har litt blandet meninger om de med V-mønster. Virker ut til å være alt for myke. Men jeg har aldri prøvt dem da, så jeg skal ikke si helt sikkert hvordan de er. Men når jeg har sitt på de som kjører med de dekka, så har det ikke vært imponerende. Gullabo Akropolis vil jeg si er like bra, og billigere! Men alt har litt med kjørestil og å gjøre. Sånn som jeg har prøvt med fram med en del dekk og studert og fått tips fra mange folk. Og jeg har kommet fram til de dekkene jeg mener er best. Så mitt beste tips er egentlig at du må prøve deg litt frem, men prøv de dekka som jeg har vist deg. De tror jeg vil fungere utmerket på din bil. Fungerte ivertfall sinnsykt bra på min bil! Bruker du spacere fremme nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Kjører ikke med spacere nei. Burde jeg det? Evt hvor mange mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Spacere er å anbefale ja! Merket ivertfall på min at den ble lettere å styre inn mot svinger, ja egentlig overalt. Nå kjører jeg med 20 mm spacere fremme, noe som jeg vil si er helt passelig. Men bruk spacere kun fremme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ja nå er det lenge siden jeg har oppdatert her. Har kjørt 2 løp nå. Det første: 26-27 Mai kjørte jeg i Kristiansand. Været var bra og det så ut til å bli en fin helg. Begynte 1 omgang med en 3 plass, var ikke helt fornøyd med det. Så i 2 omgang så følte jeg at jeg fikk en god start, men så fikk jeg den klatten med sorpe på vinduet, og når jeg prøver å viske det vekk, så vil det ikke vekk! Hehe! Så jeg kjørte hele 2 omgang med svært lite sikt Så i 3 omgang så fikk jeg enda en god start, avanserte opp til 1 plass i 1 sving og holdt den plassen helt til mål Satt en god tid og lå på 3 totalt etter første dag! (A-finale i sikte) Så kom dag nr 2. På lørdags kvelden så måtte jeg snu vinduet (lexan), for det var så enormt mye riper i det etter å ha brukt vindusviskeren. Så jeg var klar for 4 omgang, og tenkte at så lenge jeg klarte å holde 3 plassen så skulle jeg være fornøyd. Men så i starten så gikk alt gale, jeg kom godt ut på 1, men når jeg girte opp til 2 andre så var det bare et stort smell, og så var det stopp. Masse stygge ulyder. Alle mente jeg hadde tatt bakakslingen, så da var det bare til å reise hjem. Surt Når jeg kom hjem og fikk kikket nærmere på hva som hadde skjedd, så viste det seg at alle boltene til mellomakslingen var klipt. Løp nr 2: Nå var det klart for den store løps helgen i Vikedal. Et løp jeg ser mye frem til hvert år! I 1 omgang så fikk jeg en elendig start, men kjørte meg fort opp til 3 plass og jagte på 2 plassen, men når jeg skulle ta alternativ sporet så gikk jeg rett i autovernet, mistet styringen helt! Skadene var ikke så store heldigvis. Så etter å ha rettet bilen, så var det klart for 2 omgang. Var jo litt revansje sugen, så jeg kjørte det jeg klarte, og ble belønnet med en 2 plass. Så i 3 omgang så syns jeg det var en voldsom tikke lyd når jeg sto på startplaten, men jeg kjørte nå og fikk en 3 plass. Jeg og en annen i en E36 som fightet Men når jeg kom opp i depoet så var lyden enda kraftigere. Jeg merket hele den omgangen at bilen ikke gikk som den skulle, følte at jeg manglet 50 hk. Når vi tok av topplokket så viste det seg at en vippearm var knekt i 3 biter. Så igjen så var det til å pakke sammen og gi seg. Enda mer surt! Jeg skal legge inn noen bilder når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Virker utrolig gøy å kunne kjøre sånn, lovlig! Hehe... Skjønner det er litt surt når det så ofte skjer noe galt, men er vel bare sånn man må regne med i sporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Det er helt utrolig gøy! Ja det er bare sånn en må regne med. Bare til å se frem til neste løp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Hva slags "løp" er det du kjører egentlig? Bilcross eller rallycross? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 RCN u/2.4l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Skal til Bergen den 23-24 juni å kjøre. Så bimmers.no medlemmer som bor i Bergen, ta dere en tur til Eikås Motorsenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Til de som har spørt meg om dekk. Yokohama selger en type dekk som heter A035R. Det var flere biler som kjørte med disse sist løp og jeg må si meg imponert! Så jeg har bestillt 4 stk Virker ut som de fungerer like godt på vått som tørt! Dyre dekk, men verdt hver krone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Photoshoppa litt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå