Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du lakkerte fangerene og kanalene, hvordan gjorde du det?

bare spreiet du på eller hadde du noe på først, siden det er en litt røff overflate på det.

Skrevet

bare spreiet du på eller hadde du noe på først, siden det er en litt røff overflate på det.

Det er jo sånn det er standard på E34.. det er et eller annet middel som er sprøyta på kanalene. Det er faktisk lakk under guffa.. så om man vil slippe å lakke (oppå det) kan man fjerne det, der er det originallakk..

Skrevet

Gunnar skrev:

BMW_E34 skrev:

Det er jo sånn det er standard på E34.. det er et eller annet middel som er sprøyta på kanalene. Det er faktisk lakk under guffa.. så om man vil slippe å lakke (oppå det) kan man fjerne det, der er det originallakk..

takk for det :D

Skrevet
NAM!

du vil ikke tilfeldigvis bytte likt om likt med en 88' mod 520i me sliten styresnekke? :lol:

Ellers takk :)

Hva heter de BBS felgene som du har på det første bildet? Jeg synes de passet ganske bra :)

De heter BBS RK2.

Er bilen din til salgs?

Alt er til salgs for riktig pris.

Har ikke du en tråd her fra før Espen?

Og skal du selge bilen?

Snakker vi E36 enda?

Tja, kanskje.

Er litt usikker på hva som skjer. Hvis jeg skal bytte bil hadde det vært en fordel å fått gjort det så fort som mulig så jeg får den bilen jeg har kikka på. Hvis ikke blir det kanskje til at jeg beholder den om jeg ikke finner noe annet "spennende".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...