Hannepanne Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Har fått med meg at bladet max power kommer til Trondheim. Så jeg lurte på hvor i Trondheim det er, klokkeslett å sånt. Er det noen andre som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 City Syd, Kl 15.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Er ikke Max Power et sånt magasin hvor folk med "pimped autos"? Neonbefengte bagasjerom fulle av forsterkere, "bling-felger" og LCD-skjermer under panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Er ikke Max Power et sånt magasin hvor folk med "pimped autos"? Neonbefengte bagasjerom fulle av forsterkere, "bling-felger" og LCD-skjermer under panseret?`Jepp, mye av den sorten der, mange Riskokere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Er ikke Max Power et sånt magasin hvor folk med "pimped autos"? Neonbefengte bagasjerom fulle av forsterkere, "bling-felger" og LCD-skjermer under panseret? Du glemte damene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg skal stikke en tur med Riskokeren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Var på Max Power treffet i Trondheim i fjor. Totalt kaos! Treffet ble da arrangert utenfor wheelie, som ble en alt for liten plass. City Syd er nok bedre egnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Er ikke Max Power et sånt magasin hvor folk med "pimped autos"? Neonbefengte bagasjerom fulle av forsterkere, "bling-felger" og LCD-skjermer under panseret? Stikk ditt med B10'en og kjør ifra alle de stygge små riskokerne så kommer du sikkert i bladet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 He-he. Har ingen drøm om å komme i den blækka der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Er ikke Max Power et sånt magasin hvor folk med "pimped autos"? Neonbefengte bagasjerom fulle av forsterkere, "bling-felger" og LCD-skjermer under panseret? Vil nok si at det var å overdrive litt Synes ikke det er noe galt med litt bling her og der... Tenk hvor kjedelig verden hadde vært hvis alle bilene var orginale og like hele gjengen Grøøsss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Enig blaze. Men personlig er jeg mer interessert i kjøremaskiner enn show-biler. Jeg tror nok likevel at det dukker opp et par flotte biler der. Hvor overdrev jeg egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Synes det med de LCD-skjermer under panseret var en liten overdrivelse Har enda til gode å oppleve det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Synes det med de LCD-skjermer under panseret var en liten overdrivelse Har enda til gode å oppleve det! Har du? Er jo 2-3 år siden en slik bil var vist i et slikt blad. Om det var MAW Power husker jeg ikke, men LCD i motorrommet var det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Såpass!! Ja, håper jeg slipper å oppleve det... Hva er vitsen liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Var mye ris og lite Bmw der idag. Så en kamelon farget E-36, 2 kvinnfolk i en e36 cab en blå e-36 cab som i utgangspunktet kunne vært ganske fin, men hadde mange skjønnhetsfeil, en e46 M3. En M5 (usikker på type pga ekke helt inni 5serien) En 7-serie med 22" felger og en haug stereo. Så var det en Sort E46 med 20" krom felger. Det var de jeg kom på i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå