Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke Max Power et sånt magasin hvor folk med "pimped autos"? Neonbefengte bagasjerom fulle av forsterkere, "bling-felger" og LCD-skjermer under panseret?

Skrevet
Er ikke Max Power et sånt magasin hvor folk med "pimped autos"? Neonbefengte bagasjerom fulle av forsterkere, "bling-felger" og LCD-skjermer under panseret?
`

Jepp, mye av den sorten der, mange Riskokere også :(

Skrevet

Var på Max Power treffet i Trondheim i fjor. Totalt kaos! Treffet ble da arrangert utenfor wheelie, som ble en alt for liten plass. City Syd er nok bedre egnet.

Skrevet

Stikk ditt med B10'en og kjør ifra alle de stygge små riskokerne så kommer du sikkert i bladet :D

Skrevet

Vil nok si at det var å overdrive litt :) Synes ikke det er noe galt med litt bling her og der... Tenk hvor kjedelig verden hadde vært hvis alle bilene var orginale og like hele gjengen :!: Grøøsss :|

Skrevet

Enig blaze. Men personlig er jeg mer interessert i kjøremaskiner enn show-biler.

Jeg tror nok likevel at det dukker opp et par flotte biler der.

Hvor overdrev jeg egentlig?

Skrevet
Synes det med de LCD-skjermer under panseret var en liten overdrivelse

;) Har enda til gode å oppleve det! :lol:

Har du? Er jo 2-3 år siden en slik bil var vist i et slikt blad. Om det var MAW Power husker jeg ikke, men LCD i motorrommet var det ja. :shock:

Skrevet

Var mye ris og lite Bmw der idag. Så en kamelon farget E-36, 2 kvinnfolk i en e36 cab :) en blå e-36 cab som i utgangspunktet kunne vært ganske fin, men hadde mange skjønnhetsfeil, en e46 M3. En M5 (usikker på type pga ekke helt inni 5serien) En 7-serie med 22" felger og en haug stereo. Så var det en Sort E46 med 20" krom felger. Det var de jeg kom på i farta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...