a-olsen Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Gikk litt fort? hehe.. Fartsgrensa der det skjedde var 60, og vi lå vel i ca 60-65 ett sted.. Litt tidligere på kvelden så hadde en vi kjenner kjørt i grøfta, så vi tok det litt rolig.
O'Reily Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Min far kjørte på et rådyr vel akslerering opp til 80 km/t. Måtte bytte panser, en skjerm og en lykt så vidt jeg vet. Skadene kom visst på 39.000,- i følge forsikringselskapet. Egenandelen var på 1000,-. Bilen var forresten en '99 520iA.
Thomas-G Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Skrevet Juni 18, 2006 Kommer nok på noen tusen den skaden her også.. Takstmann hadde hvertfall en ganske så fin liste etter han hadde kikket litt. Så nå venter jeg bare på å få svar på hvor mye penger jeg får for alt sammen.. Det kan jo ta sin tid
Thomas-G Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 Da er bilen hel igjen.. bare kjipt at di faktisk klarte å kjøpe feil blinklys.. Men det blir ordnet av dem neste uke.. Fra: Til: Og igjen til: Hva synes folket? Grøftelysene kommer nå en av di nærmeste dagene. Ville ikke ha på di fæle fk lysene igjen
ingard Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Hva er det som er blitt gjort? Skjedde det noe med panseret? Pen bil, så fin ut i lakken, selv om det er mørkt ute på bildet..
John H Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Dæven, såg bra ut nå! Kom seg betraktlig med de nye nyrene!!
a-olsen Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 Det som er blitt gjort; - Ny venstre forskjerm - Ny frontlykt (venstre) - Nytt blinklys (venstre) - Ny grill og nye nyrer - Ny frontfanger med gitter - Nye radiatorfester Tror det var det meste, Thomas-G sier vel i fra i morgen når han er ferdig på jobb. Eneste som skjedde med panseret var at fjæra som skal dytte opp panseret når man åpner det fra cupeèn rett og slett er borte. Så denne kommer snart, samt nye grøftelys. Og ja, bildene ble litt dårlige. Jeg skal få han til å vaske og polere bilen ordentlig en dag, så skal vi få tatt noen nye bilder av den da. Er trossalt 19" M3 felger på den og ellers full M-pakke. Så er en fin bil
Ole-Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Ble jo meget bra dette Likte også di nye nyrene Hvor mye kom skadene på??
a-olsen Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Det tror jeg ikke Thomas-G har turt og spurt om....
HenrikE30+ Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Ble jo veldig bra. Invester også noen småpenger på å bytte BMW-emblemet på panseret så blir det helt perfekt
a-olsen Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Svarer i vei for Thomas-G i dag jeg Hehe.. Han slutter på jobb snart, så da får vel jeg kjeft Men ja Henrik, han har planer om å bytte det! Han snakket også om kanskje og fjerne det... Men får se hva som skjer
Thomas-G Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 Et nytt bmw merke kommer sammen med nye grøftelys.. Er litt i tvil om det skal bli det bmw merket med carbon eller det med vanlig blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå