Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gikk litt fort? hehe..

Fartsgrensa der det skjedde var 60, og vi lå vel i ca 60-65 ett sted.. Litt tidligere på kvelden så hadde en vi kjenner kjørt i grøfta, så vi tok det litt rolig.

Skrevet

Min far kjørte på et rådyr vel akslerering opp til 80 km/t. Måtte bytte panser, en skjerm og en lykt så vidt jeg vet. Skadene kom visst på 39.000,- i følge forsikringselskapet. Egenandelen var på 1000,-.

Bilen var forresten en '99 520iA.

Skrevet

Kommer nok på noen tusen den skaden her også.. Takstmann hadde hvertfall en ganske så fin liste etter han hadde kikket litt.

Så nå venter jeg bare på å få svar på hvor mye penger jeg får for alt sammen.. Det kan jo ta sin tid

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er bilen hel igjen.. bare kjipt at di faktisk klarte å kjøpe feil blinklys.. Men det blir ordnet av dem neste uke..

Fra:

DSC00314.JPG

Til:

DSC00344.JPG

Og igjen til:

Etter_retting.jpg

IMG_0339.JPG

Hva synes folket? Grøftelysene kommer nå en av di nærmeste dagene. Ville ikke ha på di fæle fk lysene igjen ;)

Skrevet

Det som er blitt gjort;

- Ny venstre forskjerm

- Ny frontlykt (venstre)

- Nytt blinklys (venstre)

- Ny grill og nye nyrer

- Ny frontfanger med gitter

- Nye radiatorfester

Tror det var det meste, Thomas-G sier vel i fra i morgen når han er ferdig på jobb.

Eneste som skjedde med panseret var at fjæra som skal dytte opp panseret når man åpner det fra cupeèn rett og slett er borte. Så denne kommer snart, samt nye grøftelys.

Og ja, bildene ble litt dårlige. Jeg skal få han til å vaske og polere bilen ordentlig en dag, så skal vi få tatt noen nye bilder av den da. Er trossalt 19" M3 felger på den og ellers full M-pakke. Så er en fin bil ;)

Skrevet

Svarer i vei for Thomas-G i dag jeg :P Hehe.. Han slutter på jobb snart, så da får vel jeg kjeft ;) Men ja Henrik, han har planer om å bytte det! Han snakket også om kanskje og fjerne det... Men får se hva som skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...