Gå til innhold

min 520 e 34 (24 v)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk ja hvite blink bak hadde ikke vert dumt .

har hvite blink fremme da =) planer . skal rense di felger som står på nå , nye 235/45/17 sommerdekk, rustfrit eksos , lakke opp panser flasser litt . eller,s prøve og holde den fine =)

vasket den i dag =)

dsc003140qs.jpg

litt usikker på om jeg trenger senk ? den er meget bra som den er .

ligger godt på veien .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tøffe felger på E34! Old school racing. :)

Det er faktisk ganske normalt at det er lite rust på disse bilene, selv om de er 17-18 år!

Siden du spør: Personlig synes jeg den hadde blitt mye penere med senking, ihvertfall foran. De ser litt ut som de "steiler" originalt, pga. høyere hjulbuer foran enn bak. Men for all del, til normalt bruk er de gode å kjøre originale også. De fleste senker nok for syns skyld. Har 60/40 og 50/40 på mine E34er. Meget pen senking, men upraktisk er det jo.

Er du dansken fra T4E-forumet eller? I så fall har jeg inntrykk av at den Opelen din har fått kjørt seg litt. La motoren bli god og varm før du drar på, så tåler 520'n mye tyn. Og selvfølgelig pass på oljenivå og oljeskift. :)

Er det med (M50B20TÜ) eller uten (M50B20) vanos? VANOS-utgaven kom i '93..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er meg fra t4e..

passer på att den blir varm altid, før eg gjir for mye gas =)

vanos? he he bmw er nytt fot meg så hvordan finner eg det ut ? og ka er det ?

olje hm er vell en måler inne i bilen som sier fra selv når det er tid for oljeskift .

ang vann ? finner ikke noen måler som forklare kor mye vann der er ? miin max merke ?

eller,s bilen går som en drøm. tikker ikke bruker ikke vann eller olje , så denne bilen håper eg kan ha en del år =) er ikke katt på min m 50 motor så den er ganske frikse .

frister med senk ja men tør jeg ? , har kjørt med senka bil i noen år nå og er ganske ubehaligt med farts demper og bad vei ,, for se med tidden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...