Micro_RaCeR Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 E46 look. uten tåkelys. Og Seidl bak fanger. delene er lakkert i bilen farge, forten er grei. Men bak fanger skal støpes før salg, siden en skade bak (fra i vinter) og derfor uten lakk. fangerene er ikke noe orginale fangere, og er i glassfiber. følger med vinger på siden. (se bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 nye bedre bilder kommer, når fotokamra kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 pris på dette da?har deg på msn tror jeg hehe. tror vi deala no mopeddeler en gang i tiden lalal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Syns det ser ut som en bimmer som snuser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 vet ike helt hva jeg skal ta for det, kan godt bytte vis noen har en bak fanger som er i plast eller noe. eller anlegg. bare kom med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 veldig intresert i styling til e36! pris? har rockfordfosgate sub som delbetaling? tlf 48063663 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 vet ike helt hva jeg skal ta for det, kan godt bytte vis noen har en bak fanger som er i plast eller noe. eller anlegg. bare kom med forslag. har jo org fanger er jo plast men det har du vel sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 veldig intresert i styling til e36! pris? har rockfordfosgate sub som delbetaling? tlf 48063663 Kunne du ikke ha snedt meg en mail istede a. mobilen virker ikke helt som den skal så får ikke ringt. men vis du kunne sendt bilde og noe info om det. så kunne vi blitt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Kan også ta en slik som del betaling. http://www.bimmers.no/albums/200511_maanedens_bil/0511_10.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Så bakfangeren er ikke lakkert da? Du har samme farge på bilen som meg, så kjøper gjerne bakfangeren hvis du forteller hva prisen.. Har du bilde av den sånn som den er nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 skal ta oen bilder når ejg får igjen kamra mitt. åssen kan ejg si det, hmm, halve fangeren er lakkert. er kun på kanten den har blitt fiksa på. kan kommet med et bud. hvor bor du a?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 nær bodø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 er dette m3 styling? eller bare e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 hva mener du?. si fra vis noen er int aa. har ny bil og manger noen delr så trenger delerr/penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 er intr! men det kommer ann på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå