Neonlars Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Neon som vet om det fremdeles er bmw høgg i arna, eller evt hvor det finnes i nærheten..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 ligger i ytre arna, nedover der mot arna industrihus. Kan være lurt å ringe først, da han ikke er der på dagtid. Har ikke mye deler igjen, men noe kan du jo være heldig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvem er det som jobber der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Tror den har stengt, sist jeg ringte fikk jeg beskjed at telefon nummeret ikke lenger var i bruk :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 neon som vet om noen andre høggere som selger bmw deler da?? Har hørt med lønningen, men de hadde ikke store utvalget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hva skal du ha da? Har litt tilovers jeg også. Men uansett kan OSbildeler skaffe det meste, også brukt. Noen btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå