Håvard ///M3 Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Veldig fin. Er vanligvis ikke fan av 5eikede felger men disse syntes jeg kledde bilden veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Nydelig bil! Samme farge som jeg hadde på min IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2006 Takker! Syns selv felgene passer fint til bilen sammen med bremsene Mange som skal stille ut på rudskogen fra bimmers.no eller? Kanskje jeg skal hive meg med? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 meget pen e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ja, nå har jeg fått inn frontsettet å forsterker. Dette spilte meget pent. Stram bass fra 5" med en diskant som følger volumet hele veien, noe som faktisk er uvant å høre Dempingen med brown bread førte til 0 vibrasjoner Legger ut noen bilder på hvordan dette ble. Kjører en Audison Lrx 2.4 av den nye serien kun på frontsettet, fungerte meget bra. Den er liten men tung Nå mangler det bare sub å forsterker til den, så er det bare å begynne å justere inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Meget pen installasjon av høyttalerne! Forsterkern skal festes annerledes og skjule litt kabler osv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 Forsterkeren er ikke festet i det hele tatt den nå De nye lrx`ene er jo laget så en kan gå ned med kabler "under" forsterkeren. Så alt skal bli festet å skjult når jeg får neste forsterker. Må vel til å bygge ny bunn baki der også. Skal bli ryddig baki der til slutt, uten en kabel å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Var ute å kjørte i fineværet i dag og tok noen bilder jeg tenkte å legge ut. Bilen min utenfor aker stadion. Lasse`s 200sx og min ved siden. Så kom jeg over denne nydelige m5'en. Hartge felger å bremser og rå front! Så brutalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Nydelig BMW du har, og felgene kler denne bilen utrolig godt . Og denne E60 M5'n var jo bare helt rå, vil ha, vil ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 fine bilder det der ja. kjørte forbi den m5'en i dag jeg og. måtte kjøre en ekstra runde rundt hydro'n for å se om jeg såg rett rååå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Meget pen bil:!: Har selv planer om og pusse ned og lakkere 19" felgene mine, så jeg lurer på hvordan du gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 EBC skiver du har? Foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Knallfin bil med perfekte felger/hjul til Regner med at det er 18", men hvilket merke er felgene og hvor brede hjul har du? PS:som nevnt over, større motor hadde komplementert bilen 110%. Men det er jo ingen som ser motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Nydelig BMW du har, og felgene kler denne bilen utrolig godt .Og denne E60 M5'n var jo bare helt rå, vil ha, vil ha . Takker for den Steffan C. Pen bil du har også fine bilder det der ja.kjørte forbi den m5'en i dag jeg og. måtte kjøre en ekstra runde rundt hydro'n for å se om jeg såg rett rååå bil Jeg kjørte ikke en ekstra runde jeg da, jeg rygga tvert! Sto ved siden av deg i en audi her om dagen, må si felgene ble pene på bilen Meget pen bil:!: Har selv planer om og pusse ned og lakkere 19" felgene mine, så jeg lurer på hvordan du gjorde det? Du kan bruke en avbalanserings maskin av gamle typen eller noe som får felgen din til å gå rundt. Dette er den enkleste måten å pusse ned på. Regner med det er bare kanten på felgen du skal pusse ned? Da begynner du med grovt papir å avslutter med 1200 papir/pusse matte og et par runder med autosol for å fjerne pusse støv. Har du ikke tilgang til maskin så vet jeg om folk som har jekket opp bilen bak å satt den i 1gir, bare å ikke kjøre henda inni eikene! Når det gjelder lakkering så er det mange som anbefaler pulverlakkering, men jeg har lakkert på vanelig måte å det funker utmerket. EBC skiver du har? Foran og bak? Ja det er EBC skiver foran og bak. Med redstuff klosser å rød lakkerte kalipter. Brembo skiver og green stuff du Dr_S? Fungerer bra? Ser du har powerflex foringer, er det bra saker? Knallfin bil med perfekte felger/hjul til Regner med at det er 18", men hvilket merke er felgene og hvor brede hjul har du? PS:som nevnt over, større motor hadde komplementert bilen 110%. Men det er jo ingen som ser motoren Takker! Liker bilen din også! Du må vel sende meg en pm om du skal selge den Felgene er AEZ Paron 18" ET35 med 215/35/18. Skal kjøpe 225 neste gang jeg bytter. Ser du har hatt mange felger på bilen din du også. Jeg vurderer kanskje bytte i andre 17"/18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå