Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Veldig fornøyd med bremsene mine ja, la faktisk merke til her om dagen at det ennå ikke er kommet rust på senterne på skivene. Til sammenlikning så jeg rust på 1 uke gamle org BMW skiver Byttet mine ifjor sommer. Ang. Powerflex anbefales det absolutt! Skal ha dette bak også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Takker! Liker bilen din også! Du må vel sende meg en pm om du skal selge den Felgene er AEZ Paron 18" ET35 med 215/35/18. Skal kjøpe 225 neste gang jeg bytter. Ser du har hatt mange felger på bilen din du også. Jeg vurderer kanskje bytte i andre 17"/18". Du får si fra til meg hvis du har tenkt å bytte/selge de du har nå Har blitt noen felgbytter på meg ja Men leter fortsatt etter den "rette" felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 Ja, skal ha gs bildeler til å se over bilen og skifte hjul lager neste uke. Får se om jeg ikke skifter til powerflex foringer også. Vet du ca hvor mye en må ut med for å få skiftet fremme å bake Dr_S? Joar`n, husker jeg leste en tråd der du hadde lagt ut mange bilder av bilen din med forskjellige felger. Men finner den ikke igjen. Har du url? Hvilke felger har du til salgs/bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Joar`n, husker jeg leste en tråd der du hadde lagt ut mange bilder av bilen din med forskjellige felger. Men finner den ikke igjen. Har du url? Hvilke felger har du til salgs/bytte? Har lagt inn en link nå Disse felgene kjører jeg må nå, de er 100% strøkne og dekkene er i god stand,kjørt i underkant av 1 år med dekk og felger.225/45-17" Kumho Ecsta Sport hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 Verkstedet hos gs bildeler har ferie helt til neste mandag. Den helga jeg drar til syden da selvfølgelig, så blir en stund å vente Noen som vet om det er skadelig å kjøre med slitte hjul lager som durer når man kjører? Pene felger Joar`n, sikkert god komfort med denne dimensjonen? Har jo 35 jeg, så er jo ikke akkurat offroad profil. Noe hardt å kjøre med samt må vere forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Noen som vet om det er skadelig å kjøre med slitte hjul lager som durer når man kjører? Pene felger Joar`n, sikkert god komfort med denne dimensjonen? Har jo 35 jeg, så er jo ikke akkurat offroad profil. Noe hardt å kjøre med samt må vere forsiktig. I værste fall skjærer hjullageret seg, og det vil du nok helst ikke oppleve Lyden vil trolig bli gravis mer fremtredende ettersom lageret blir dårlige, men jeg anbefaler deg og kjøre minst mulig.Hvis ikke kan det få både vonde og dyre konsekvenser. Er grei komfort med denne kombinasjonen med dekk/felger som jeg har her. Har du valset skjermbuene noe eller går det greit i dumper ol.? Jeg hadde Breyton 18" med 235/35,det fungerte heller dårlig. Kunne ikke akse max engang for da dro hjulene borti skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Fin fin coupe dette her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Nei, har ikke valset noe. Subber akkurat ikke med 4 i bilen. Er faktisk ikke sikker på hvordan senk det er på fjærene bak hos meg. Med 215 på felgen blir det jo noe tyskerstuk som hjelper litt mot subbing i hjulbuene. 215 på felgen er akkurat gokjent, så den passer egentlig perfekt til e36 med litt senk om en skal ha 18". Lurer på om det blir subbing om jeg hiver på de felgene du kjører på nå jeg? Hva tror du Joar`n? Ellers så prøver jeg å kjøre minst mulig etter jeg leste det med slitte hjullager mAZE, fin fin compact du har også. Fiks krom nyrer så blir den enda penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Ja! Endelig! Det finnes ikke for mange av dem her på forumet, men endelig dukker det opp en skikkelig nydelig E36! Jeg som er en liten orginalpoliti har virkelig sansen for folk som klarer å vise perfeksjon i måten de komponerer sammen utseende på bilene - med måte! M-optikk er virkelig aldeles nydelig! LÆR folkens! ( ) Eneste jeg som jeg ville endret er sideskjørtene, til en mer rett variant. Nydelig bil! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Lurer på om det blir subbing om jeg hiver på de felgene du kjører på nå jeg? Hva tror du Joar`n? Ellers så prøver jeg å kjøre minst mulig etter jeg leste det med slitte hjullager Jeg kan garantere at det ikke subber, jeg har i alle fall aldri klart å få til det .Nå skal det sies at bilen min er veldig stiv, men det er jo de fleste senka bilene. Hvis du er interessert i et bytte, så kan jeg fikse gratis frakt Molde/Oslo for begge felg/dekksett Tror det er lurt iht hjullageret, har sett noen uheldige sjeler i de åra jeg har jobbet med BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 oddis, takker så meget! Dette er å blir en orginal m-tech bil. Min er meget stiv den også. Skal sende deg pm om jeg bestemmer meg for bytte jeg Tok meg en liten kjøretur i går. Lyden blir høyere ved sving til venstre å lavere ved sving til høyre. Tror det er lager bak. Gleder meg vertfall til å kjøre uten det bråket Ellers noen andre oppgraderinger jeg bør ha på bilen? Nå blir det oljeskift, bytte av hjullager, powerflex foringer rundt om og skifting av pollenfilter som er noe tett tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Ja, send en PM om bytte frister. Hva med å montere girskifter fra M roadster, så du får kortere vandring og lavere girspak. Jeg har gjort dette på min og er veldig fornøyd. Husker ikke helt, men mener stikken kostet riundt 250,-kr og er ganske grei å skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Ja får se om jeg skifter til m roadster spak. Kom fra kreta i går, så har ikke fått bilen inn på gs-bildeler enda. Må få i orden det hjullageret Nytt batteri må jeg ha også, det orginale tok kvelden. Noe å anbefale av batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 kjempefin bil det der. eneste jeg har villet byttet ut er blinklysglassene dine foran, dersom du skal ha de lyktene synes jeg det penere med de mørke grå. bilde ser du av bilen min i en annen tråd her. (aner ikke hvordan man linker til den ) Jeg likte i hvertfall de bedre enn de hvite på sort bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Varta er bra batterier synes jeg iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå