Gå til innhold

Bilder av min E36

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke varta nå, men hadde det i en e21 jeg hadde før. den stod vinterlagra ca et halvår og batteriet hadde fortsatt over 12v. bilen starta tvert :)

hadde også bosch silver i en e34 før og det fikk jeg også intrykk av og vere et godt batteri.

vet ikke hvor varta selges, men mekonomen har ihvertfall bosch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ja, nå har gs skiftet hjullager 2 ganger på samme side bak. Jeg hentet bilen å merket at samme lyden kom tilbake etter litt kjøring.

Da bilen fikk time igjen, fant de ut at det hadde løsnet en bit i lageret. Dette kom da gratis på reklamasjon. Nå funker alt som det skal :)

Ellers så har den fått ny motorolje. Shell Helix Ultra 5w/40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh... dette var en perle! Perfekt E36 synes jeg.

Eneste jeg kan ha noe å utsette på er at du tok utganspunkt i en bimmer uten 6er :cry:

Min diamantswartze 325 ser ikke så bra ut i mine ønskedrømmer en gang :-) Mest smakfulle stylinga jeg har sett her inne tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh... dette var en perle! Perfekt E36 synes jeg.

Eneste jeg kan ha noe å utsette på er at du tok utganspunkt i en bimmer uten 6er :cry:

Min diamantswartze 325 ser ikke så bra ut i mine ønskedrømmer en gang :-) Mest smakfulle stylinga jeg har sett her inne tror jeg.

Takker :) Kommer vel en 6er etter hvert :wink:

Shell helix tror jeg jeg ville styrt unna, har sett flere bmwer som ikke er spesielt gla i den olja... Mulig det går greit på firern, men på seksern er det katastrofe...

Tror ikke GS-Bildeler ville brukt Shell Helix Ultra om dette ville føre til problemer. De har vel erfaring med hva som er best. Hva er så spesielt med den olja egentlig? Siden du har sett flere bmwer som ikke er spesielt gla i den olja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...