compact Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 skulle ha importert en 323 compact fra tyskland. siden det er delebil slipper jeg vel unna engangsavgift og må bare betale mva. lurer også på det med frakt. gi meg så mye info som mulig. mvh vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 http://www.tyskland.org/index_import.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Mva betales ved grensepassering - alt det andre er "registreringsavgift". http://www.autotransport.no/ ordnet transport og betaling av mva for meg - gikk 12 dager fra bilen ble henta sør i Tyskland til den stod hjemme hos meg i Mosjøen. Snakk med Sissel (transportleder utland), tlf 32 24 25 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 gjort det mange ganger (så mange ganger at staten mener jeg driver liten bedrift) huff huff er bilen kjørbar? delebiler trenger man kun å betale mav på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 ta kontakt med www.autoteammolde.no de er erfarene og flinke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 gjort det mange ganger (så mange ganger at staten mener jeg driver liten bedrift) huff huffer bilen kjørbar? delebiler trenger man kun å betale mav på. vet setiøst ikke om bilen er kjørbar, kan slenge med en link til bilen så får du se selv http://www.mobile.de/SIDd8vC7KOmwb3wvJ0 ... 211719957& takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hent bilen selv og bare kjør over grensa og hjem.de gjorde en kompis.gikk fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Ka e det du pønska på no da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ka e det du pønska på no da?? sku helst hatt en større motor i compacten, altså en 323 motor. link står helt øverst. du har vel tips om frakt og slikt?kansje du kan hjelpe me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Ka e det du pønska på no da?? sku helst hatt en større motor i compacten, altså en 323 motor. link står helt øverst. du har vel tips om frakt og slikt?kansje du kan hjelpe me Det kan e nok. Men først må du sjekke når bilen din va første gong registrert i Norge. Om du bynna me nå motorbytte før den har vorre i Norge i 10 år så må du betale sykt mykje peng for å få godkjent ombygginga. Just a thought.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ka e det du pønska på no da?? sku helst hatt en større motor i compacten, altså en 323 motor. link står helt øverst. du har vel tips om frakt og slikt?kansje du kan hjelpe me Det kan e nok. Men først må du sjekke når bilen din va første gong registrert i Norge. Om du bynna me nå motorbytte før den har vorre i Norge i 10 år så må du betale sykt mykje peng for å få godkjent ombygginga. Just a thought.. sjekket litt nermere opp nå, bilen er førstegangsregistert 26,05,99 i norge, så jeg må nokk bare skrinlegge dette prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Du har jo 3 år på å planlegge da. Ikkje dumt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå