thomkleven Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Høres vanvittig bra ut!! Når kan en slik forretning forventes åpnet?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hvis det er fornuftig fastpris på andre deler enn styling til over 10K, så vil nok også jeg slå til på slike tilbud. På ting jeg ikke kan sette på selv, så må jeg jo evt ha bilen på verksted, og her er det over 2-3uker ventetid før man får time.. Dvs, på det verkstedet jeg mener er best kvalifisert her i området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Ikke for å virke negativ her, men siden Schmiedmann allerede har butikk i Skien, vil ikke en til i Kristiansand da bli for nært hverandre? Har også hørt om planer om ny GS Bildeler i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Ikke for å virke negativ her, men siden Schmiedmann allerede har butikk i Skien, vil ikke en til i Kristiansand da bli for nært hverandre? Har også hørt om planer om ny GS Bildeler i Oslo! Helt enig det blir for nært geografisk,hadde det vært snakk om Oslo så kanskje det hadde gått.Og ja det stemmer att GS åpner en avd i Oslo nærmere bestemt på Ensjø(bilbyen) og det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå