Hakon Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 En venn av meg kjørte forbi en Politibil i 120 i en 60 sone ( ja det var ikke så smart..) uansett... det var ikke snakk om noen forbikjøring.. bare kjørte forbi når politibilen kom imot. Så efter dette kjørte min venn inn noen bittesmå beier og sideveier ( da sikkert for å stikke av) Politiet fant han, og var veldig sure fordi de mente han hadde stukket av... og det uten att de hadde slått på sirene eller lys eller noen ting som skulle indikere at de faktisk var ute efter han (de hadde da snudd og kjørt tilbake) Kan de påstå at noen stikker av bare fordi de kjører små mystiske veier, når politiet ikke gjør noe for å stoppe personen som kjørere... jeg syns bare det hørtes jævlig rart ut .. greit å få klarhet i det.. (de hadde ikke noe på han, så han slapp unna, heldigvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Politiet kan påstå hva som helst, man skal ikke bare godta det de sier. Kommer de med en slik påstand, er det bare å si "jaha???". Bedre det enn å begynne å forsvare seg der og da. Krangle med politi kan lett føre til verre ting enn bøter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 De har grunnlag til å påstå akkurat det de vil i denne situasjonen egentlig, men ikke noe mer enn det. Og det var vell det som skjedde også; De grilla han litt for å se om han ville innrømme noe, men det gjorde han ikke, så de måtte la han gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 ja nettopp... Ikke noe lurt å krangle med politiet.... men jææævlig fristende noen ganger... huff og huff.. det må man passe seg for tror jeg .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Fuck tha police! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hadde jeg gjort noe jeg visste jeg ikke hadde lov til, for deretter å løpe vekk så hadde jeg nok ikke blirr overrasket om poilitet ikke var smørblid når de tok meg igjen. Selv om de ikke hadde gjort noen indikasjoner på at de var etter meg. Så mao, din venn visste jo at han hadde gjort noe ulovlig og at politet var etter. hvorfor forsøke å stikke av da? Politet har, som i alle andre yrker. lov å være sure Politifolk jeg har snakket med har forøvrig alltid vært blide. biltilsynet er det værre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 åh, jeg hater polititet.. de har vel lov til det, og når det ikke ble noe mer enn en sint politimann ut av det hele så er jo saken et ikke-problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 politiet tar seg lov til det de vil og mener.er bare en gjeng med maktsyke mennesker nesten.som skal ta igjen for tapt barndom.huff huff.er vel 1 av 1000 politi folk som er bra folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Spill dum og vær hyggelig så slipper du nok rimligere unna, og spør de hva du skal, så si hjem, eller no i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Politiet er faktisk ganske hyggelige folk.For noen helger siden skulle jeg vise rævva til en kamerat ( skulle bare vise min tilbake ), det observerte politiet og stoppet bilen jeg satt i. Da dro politiet ut hele gjengen, og bøtela oss.Men på Lørdag nå, så kom han politimannen bort til meg og sa han ikke hadde hjerte til å gi meg bot..så han hadde trekkt den tilbake Men han lurte åsså på om det var meg som kjørte den røde Bmw'en forbi politi huset hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Polti gjør som de selv føler for, enkelte er en skam for uniformen og skulle aldri fått bruke den.. Poltiet skal representere og håndheve norske loverk.. ikke tru at de er loven- som enkelte trur FTP Går an å vise oss almene borgere litt respect og høflighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Spill dum og vær hyggelig så slipper du nok rimligere unna,og spør de hva du skal, så si hjem, eller no i den duren ja det tror jeg også er det beste ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Spørr om han har legimitasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 pokker dobbelpost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 er faktisk noen hyggelige jordnære politifolk.. men er en større del med ordtlige drittsekker... her jeg bor provoserer enkelte politifolk fram vold på¨en lørdagskveld.. har blitt dytta i veggen selv av en tøffkjeftauniform uten og ha gjort noe galt .. ikke rart folk har lite respekt for politi.. er flere og flere som opplever dette håper bare det blir blåst opp ordtlig i media snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå