Filur Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 En kompis av meg ble stoppet på grunn av at han hadde neonlys som blinket under bilen mens han kjørte, han sa til politimannen at dette var "showlys"som bare kunne brukes når bilen stod parkert og at han hadde glemt å slå dem av før han kjørte. politimannen nikket og kjørte videre. Med andre ord, det er forskjell på folk.
Sperre Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Har hatt en del erfaring med politi, blant annet i jobbsammenheng og langs med vegene. Politiet er mennesker det også og det er det jeg tror folk glemmer. Er du hyggelig mot politiet er de hyggelige med deg også, men klart hvis du ligger i 90 i en 60 sone så har du absolutt ingen unskyldning for å være hissig på politiet da de stopper deg. Poltiet gjør stort sett en god jobb, ihvertfall innenfor trafikken. Men det de ikke gjør en god jobb på er blant annet narkotikatrafikken og små tyveri, mener jeg.
haakon Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Skjønnte ikke hva håkon ville med dette. Lurer han på om politiet har lov til å stoppe bilister,eller lurer han på om de har lov til å påstå at han prøvde å stikke av etter å ha sett han kjøre så fort som mulig inn i smågater/stikkveier uten mål eller mening. Enhver normal person ville tenkt at det var noe muffens iom sånn oppførsel. De kjørte vel rolig etter for å se om de kom flagrende bittesmå plastposer ut av vinduet... Så ja,håkon,de har lov til å sjekke ut de mistenkelige kompisene dine. Akkurat som de har lov til å stoppe løø-spah gutta med A8 på tøyen.. Ser det ut som en fisk og lukter som en fisk så må man vel ta utgangspunkt i at det er en fisk? Er vel som regel en wannabe gangster som tror han får masse cred av å bli stoppa. Og så får man jo en grunn til å rope opp om trakassering el rasisme. "fy faen as..kjørte bare 30km/t over grensa,med dekk utenfor hjulbuene,ulovlig senkesett,neonlys under bilen,120db ut av høytalerne,med armen ut av vinduet og beinet på dashbordet og bare 8 stk i bilen så ble jeg stoppa. bare fordi jeg kjører bmw vøtt..."
Lars R B Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 "gjemte meg ikke, mobilen ringte så jeg måtte stoppe på en rolig sideve,i for det er jo ikke lov å snakke i mobilen mens man kjører....." For eksempel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå