///M Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 http://www.fanbay.se/buy/index.asp?movie_id=1345&company_id=39 denne filmen har jeg ikke hørt om før nå.
pocket Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Skal vist være noe greier i Sandvika på fredagen også: http://www.gatebil.no/index.php?id=965&pageid=116
Lien Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Tror den blir bra men den blir nok dessverre enda mer urealistisk enn de foregående filmene...
klebefix Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Ener`n var no rimelig grei.. toer`n var jo helt ræva håpe den her er noen hakk bedre
locktite Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Samma hvor rævva de filma er så blire til at man ser dem
Hylland Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Er som sagt litt overdreve desse filmane, men god underholdning!
ehrnst Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Blir jo enda mer talentløst med nye skuespillere da. "Lil - Bow, Wow" What the fuck?
Neonlars Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 1'eren var jo faktisk en utrolig bra film med god handling og fine biler. 2'eren var jo bare et sørgelig kapittel med Yo-Yo skuespillere (utenom Paul Walker da) Virket ikke helt det store den nye FF filmen..!
|Andreas| Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Enig med deg Neonlars. Den første var ganske bra. Den andre ikke fult så bra. Tror ikke denne når helt opp heller Men, man må se den for det da!!
Crazy racing Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Det blir ikkje det same som dei fåregåandes filmane pga. ingen av dei andre tidligare er med denne gongen. Etter min meining so skulle dei fortsatt historia der han Vin Diesel stikker av med supran.. Åsso vidare slik som 2a var med Paul Walker.. Da kunne det vørte veldig bra..
blackadder Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 1'eren var jo faktisk en utrolig bra film med god handling og fine biler.2'eren var jo bare et sørgelig kapittel med Yo-Yo skuespillere (utenom Paul Walker da) Virket ikke helt det store den nye FF filmen..! Synes det er å ta hardt i å si at den første hadde bra handling. Plottet var greit nok, men handlinga var laber. 2'ern har jeg ikke gadda å se. Kommer vel til å se nr 3 tror jeg (men regner ikke med jeg kommer til å like den )
[space] Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Haha! Er så kult at alle disse bilfolka er "dritbæde" og tøffeste gutta i byen. Om man ser på videoer fra de beste drifterne og bilsportfolka er det jo bare en stor gjeng med bilnerder. Er så latterlig med sånne filmer...
oddis Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Sjelden oppfølgere etter en suksessfilm blir bra, har vist seg flere ganger.. Litt spent på denne nye, men er for mye hollywood fakter.
Gunnar Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 ":pkk0ceqa]Om man ser på videoer fra de beste drifterne og bilsportfolka er det jo bare en stor gjeng med bilnerder. Tjah.. bilsport kanskje, men mange av heltene på gatebilarrangementer har jo litt av noen rykter og historier. Det begynte vel med en på R... og har fortsatt med mange andre.
Icematic Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Enig me Neonlars og Crazy racing... vi får nu se laster den ned nå uansett, så får se når den er ferdig Vin Diesel: It doesn't matter If you win by a inch or a mile, winning's winning!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå