cornelius Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Har en e30 som er ganske skakk karoserimessig, derfor trenger jeg og ønsker litt deler. - M-Tech 2 kitt (vet at sikkert ingen har, men lov og prøve) - 17/18" flereika felger - H Dør (2D) - Begge Forskjermene - Innerskjermer - Panser, Bagsajelokk - kardang med sperre\brems - Bremser, hjullager, bærebroer, stag, foringer, osv - Ellers spennede ting vis du har noe er det bare og hyle ut, har noen deler til e36 eks: Nye 18" felger, Nye M3 speil, Turbo Manifold, Turbo, osv (disse delene byttes bare) Så har du noe spennede, så send mail (rune.c@netcom.no) eller PM...
cornelius Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 har no bestilt forskjermer, innerskjermer og dørplate fra koed... men trenger fremdeles ting..
cornelius Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 fått tak i m-tech 2 vingen, men lyst på resten
cornelius Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Skrevet Juni 18, 2006 Noen som vet hvor man får tak i m-tech 2?
cornelius Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 noen som har Ix skjermbuer og alpina frontspoiler liggende da?
Espen|3k Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Noen som vet hvor man får tak i m-tech 2? www.schmiednmann.no
cornelius Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 Espen|3k: Har prøvd der, men fant ikke på siden. men sendte en ny mail til dem no, bare for og prøve SeT: Vil desvere ikke ødelegge en org M-tech utgave, men har tenkt tanken Men takk for hjelpen...
viper Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 jeg har panser, bagasje lokk og skjermer til deg! noen bulker på lokket meg helt greit, panser og skjermer er hele:)
cornelius Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Skrevet Juni 20, 2006 har bestilt forskjermer og div fra koed, trenger ikke bagaslelokk med bulk (har det) men pansret du har er helt fint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå