cornelius Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 Har en e30 som er ganske skakk karoserimessig, derfor trenger jeg og ønsker litt deler. - M-Tech 2 kitt (vet at sikkert ingen har, men lov og prøve) - 17/18" flereika felger - H Dør (2D) - Begge Forskjermene - Innerskjermer - Panser, Bagsajelokk - kardang med sperre\brems - Bremser, hjullager, bærebroer, stag, foringer, osv - Ellers spennede ting vis du har noe er det bare og hyle ut, har noen deler til e36 eks: Nye 18" felger, Nye M3 speil, Turbo Manifold, Turbo, osv (disse delene byttes bare) Så har du noe spennede, så send mail (rune.c@netcom.no) eller PM...
cornelius Posted June 16, 2006 Author Posted June 16, 2006 har no bestilt forskjermer, innerskjermer og dørplate fra koed... men trenger fremdeles ting..
cornelius Posted June 16, 2006 Author Posted June 16, 2006 fått tak i m-tech 2 vingen, men lyst på resten
cornelius Posted June 19, 2006 Author Posted June 19, 2006 noen som har Ix skjermbuer og alpina frontspoiler liggende da?
Espen|3k Posted June 19, 2006 Posted June 19, 2006 Noen som vet hvor man får tak i m-tech 2? www.schmiednmann.no
cornelius Posted June 19, 2006 Author Posted June 19, 2006 Espen|3k: Har prøvd der, men fant ikke på siden. men sendte en ny mail til dem no, bare for og prøve SeT: Vil desvere ikke ødelegge en org M-tech utgave, men har tenkt tanken Men takk for hjelpen...
viper Posted June 20, 2006 Posted June 20, 2006 jeg har panser, bagasje lokk og skjermer til deg! noen bulker på lokket meg helt greit, panser og skjermer er hele:)
cornelius Posted June 20, 2006 Author Posted June 20, 2006 har bestilt forskjermer og div fra koed, trenger ikke bagaslelokk med bulk (har det) men pansret du har er helt fint?
Recommended Posts