klebefix Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... d70212630b Kan enn få muligheten til å få seg nåken runder,uten å stille m egne hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Genialt påfunn det der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Dritkult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Den hadde våre gøy å prøvd! men d blir sikkert litt kø til den ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Heftig!!! Men det blir vel så mye kø, at det ikke er alle som får prøvd likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Veldig positivt tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 positivt, men tror det kommer til å bli litt kø. håper bilen holder ei stund lyst å prøve jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 sikkert moro det... grei avtale også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 helt genialt da! den køen skal jeg stå i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Skulle vært kun eiere av BMW som skulle fått lov til å prøve! Da kunne japse gutta stått der å siklet og lurt på hvorfor de ikke selv kjører Beemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Fett prosjekt. Bra bizznizz det der 500,- for 5 runder.. blir fort 100 runder på en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 jeg skal stille meg i den køen veit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Morsomt påfunn! Tipper allikevel det kommer til å bli en del avkjøringer når nye sjåfører som er vant med 120 daffe hk på veien plutselig skal ratte noe slikt rundt en bane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Morsomt påfunn!Tipper allikevel det kommer til å bli en del avkjøringer når nye sjåfører som er vant med 120 daffe hk på veien plutselig skal ratte noe slikt rundt en bane.. Det tror jeg også! Konseptet var fortsatt genialt og jeg tror nok at det kommer til å dra en del folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 får håpe bilen blir deende litt annerledes ut enn det det på treffet da men hva betyr : Ved totalvrak på fører dekke opp nytt karosseri. at hvist man krasjer,må man erstatte hele greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå