|Andreas| Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Gratulerer Custom Edition!! Så hvordan er det og være pappa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Dekkern han var lik min kar. Har selv en på 5 år og han stortrives i min bimmer. he he. Kaptein sabeltann og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Så ut som en snill bebis det der Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Gratulerer igjen... Dette blir nok den neste Custom Edition! Custom Edition jr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Individual utgave? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 gratulere so mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 takker og bukker folkens blir nok en M3 csl han kommer til og cruise rundt i om 18 år ja helt rar følelse og være pappa hvertfall..har vel ikke helt gått opp for meg enda tror jeg. mye morro hvertfall..og kan bare si meg enig i hva andre har sagt tidligere..det er ikke en opplevelse som er større enn det og bli pappa han blir nok en liten custom edition ja på sikt har stor tomt så det blir nok mye bilkjøring etterhvert som han begynner og gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Grattis vil å ha en liten kim junior kan jo bare bytte litt på P- pillene til dama funker ikke det ? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå