lomiss Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 selger mine lexus lykter så gi besjed vis noen intresert kom med bud!! lyktene er i topp stand! selges grunnet kjøp av orginale bilde link: http://blink.dagbladet.no/user/files/l/ ... /lexus.JPG mvh alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Kanskje greit å skrive hvilken bil de er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 stammer helt sikker fra hans E36 coupe.. som det står i avataren. Det er hva jeg går ut ifra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 beklager. det er til en e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 bilde? ja her har du linken til lyktene: http://blink.dagbladet.no/user/files/l/ ... /lexus.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 hvorfor bytte til orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 hvorfor bytte til orginale? fordi jeg kjøpte bilen med lexus lyktene på. og jeg liker ikke lexus lykter personling så derfor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 ingen som er intresert? kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 lexuslykter er så jevli stygt, blir kvalm! lykke til med salget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 lexuslykter er så jevli stygt, blir kvalm!lykke til med salget... trur han er enig med deg, derfor han selger dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvor mye får jeg for å kjøre med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 kan folk komme med seriøse innlegg? og ikke sånn barnehage opplegg! er du ikke intresert så trenger du heller ikke skrive. mvh alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå