Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skal vel bare ta tak å dra til rett opp! Det er det jeg har lest av andre her inne hvertfall. Passe på at ikke girkula er limt eller festet til skinnbelgen da også denne vil følge med i tilfelle.

Skrevet
Man skal vel bare ta tak å dra til rett opp! Det er det jeg har lest av andre her inne hvertfall. Passe på at ikke girkula er limt eller festet til skinnbelgen da også denne vil følge med i tilfelle.

Hva hvis den er festet til skinnbelgen? Min ser ut til å være det, så er det isåfall å ta frem kniven? :? :? Høres ikke sunt ut..

Skrevet

Hva hvis den er festet til skinnbelgen? Min ser ut til å være det, så er det isåfall å ta frem kniven? :?:? Høres ikke sunt ut..

Da løsner du skinnbelgen også ...

Skrevet

Men må jeg, hvis jeg skal skifte girkulehode (pga det er en stor rift i den), kjøpe ny skinnbelg også da?

Altså... et slikt "kit" som henger på kulen? :?

Skrevet

har skiftet på begge mine bmw`er.på

e36`en løsna den selv under en heftig kappkjøring da jeg gira fra 1. til 2. og blei sittende med girkula i hånda.men på

e 46`en ,der begynte jeg å tvile.må ta

skikkelig hardt i faktisk!! så bare dra rett opp!

Skrevet

Men er vel ikke bare å dra rett opp om skinngreiene sitter fast? :? Noen skriver jo at det kanskje er klips på den i bunnen, men da tar man jo av både kulen og skinnposen.. Er jo bare kulen som jeg skal bytte.

Skrevet

Hmm... ok ok.. jeg får prøve neste uke når jeg får kjøpt kule..

Hvordan får man den på igjen? Regner at man -ikke- skal slå med en hammer på toppen og slikt. Da går jo et evt merke o.l. der til helv***, eller hur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...