Vidello Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Noe så nydelig... E30 er i mine øyne det fineste BMW noe gang har produsert. Grattis med kjempefin bil! Bilder av motorrrom? Ikke at jeg ikke har sett et E30 325 motorrom før, men morro å se alikevel Helt enig, E30 e det tøffaste bmw har laget kan fixe nokre bilde av motorrommet imorra eller noe,
Haug Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 E30 er alltid gromt E30 er vel noe av det tøffeste de har laget, men ikke det tøffeste : Men utrolig fin bil da
prebols Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Nydelig bil. Sort grill er bare et must på E30. Det ser mer riktig ut, spes hvis du har sorte de lamper også fremme. Og jeg er fan av øyelokk
Vidello Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 E30 er alltid gromt E30 er vel noe av det tøffeste de har laget, men ikke det tøffeste : Men utrolig fin bil da Nei sant so sant Heno blitt laga mykje anna sykt som 850csi, M6, M5 e34 e feite, so he laga mykje bra, men e30 e gromt
Vidello Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Nydelig bil. Sort grill er bare et must på E30. Det ser mer riktig ut, spes hvis du har sorte de lamper også fremme. Og jeg er fan av øyelokk Helt enig
ViBe^ Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Se her ja! Fått lagt ut bråta di du og Må ta å skaffe deg jobb nå så blir det greier.. er ikke akkurat noen billig bil å holde i drift dette her
Vidello Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Skrevet Juni 19, 2006 Se her ja! Fått lagt ut bråta di du og Må ta å skaffe deg jobb nå så blir det greier.. er ikke akkurat noen billig bil å holde i drift dette her Hehe, ja måtte no vell igrunn det Ja sitte å venta på plass på Polaris, Blir iallefall en ting so blir høgst prioritert frammover når lønna begynde å kåme, d blirnok bilen jah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå