Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke samme understell som m3 heller? trodde dette var en m3 bortsett fra slaglengden og utseende jeg

Skrevet

er jo utrolig sprek da. er vel ikke verdt 120000kr. uansett de kan jo ikke ha samme listepris som en vanlig 320i da.

hvilken pris tror dere er reël på denne bilen???

Skrevet

fant en "mindre" strøken 320is, som har gått ca like langt. det var da en 89 modell med 174000 på km telleren.

prisen på denne er 4900 euro. når man tenker at det blir pluss toll,mva og frakt, da har egentli ikke den på finn.no så altfor dyr.

Skrevet

Hmmm, var dette så gal pris på en så skjelden og strøken(ser ut som) BMW :roll: . E30 er jo også på vei til å bli en klassiker, og kommer alltid til å stå en BMW entusiast hjerte nære :D .

Skrevet
er det ikke samme understell som m3 heller? trodde dette var en m3 bortsett fra slaglengden og utseende jeg

Kun drivlinjen som er lik M3 ja. Man kan faktisk få 320iS som 4 dørs utgave uten M-tech2 pakke også. Da blir den en skikkelig "sleeper" og er en kuriositet, men ikke noe mer enn det.. Tenk dere om da, for å få en E30 M3 må man legge i kanskje 10-30 tusen ekstra. Det er jo ikke så mye penger når man snakker bil. Og M3 vil utvilsomt holde seg bedre i pris enn en "vanlig" E30 med krympet S14 maskin.

Skrevet

Disse bilene så jeg flere av da jeg var i Italia i fjor sommer. Det er en fin og spesiell bil, men prisen på den i annonsen er litt vel høy. Hadde lett lagt til 10-30 tusen å fått en orginal M3 isteden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...