Deep Dish Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Nå er det kollektivtransport som gjelder..!!! Ble tatt i laserkontroll kl halv to på natten på en øde vei.. 84 km/t i 50 sone.! Så nå er jeg fri for lappen i 9 mnd og ca 15000,- fattigere.!!! Det sureste av alt var at jeg samme dag fikk mine nye 19" felger/dekk, men fikk jo tross alt kjørt ca 5 mil med dem.!!!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Uff så surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Kondolerer!! Kjipt når man er så uheldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Satan for en bot. Kanskje jeg skal revurdere å holde snittfart på 120 mellom bodø-rognan neste gang jeg kjører strekka Kjipt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 jaja, da sparer du dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Sure saker! Selge bilen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Si meg, har "Ivrige Olsen" begynt å ta nattevakter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 det var leit å høre... Kjedelig å være uten lappen... huff og huff... I og med at du eier en 523 som er en relativt dyr bil regner jeg med at du har hatt lappen i mer en 2 år og slipper ny oppkjøring ... det må jo nesten være det sureste av alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 det var leit å høre... Kjedelig å være uten lappen... huff og huff... I og med at du eier en 523 som er en relativt dyr bil regner jeg med at du har hatt lappen i mer en 2 år og slipper ny oppkjøring ... det må jo nesten være det sureste av alt. Man blir ofte idømt ny oppkjøring selv om man er over prøvetiden. Typisk dersom man har overtrådt grensene så mye at "man tydelig viser at man ikke skjønner hvordan trafikken og reglene fungerer" eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 det var leit å høre... Kjedelig å være uten lappen... huff og huff... I og med at du eier en 523 som er en relativt dyr bil regner jeg med at du har hatt lappen i mer en 2 år og slipper ny oppkjøring ... det må jo nesten være det sureste av alt. Man blir ofte idømt ny oppkjøring selv om man er over prøvetiden. Typisk dersom man har overtrådt grensene så mye at "man tydelig viser at man ikke skjønner hvordan trafikken og reglene fungerer" eller noe i den duren. det var skummelt å høre... syns jeg ikke noe om... Vi kjører jo alle litt fort en gang i blant, men det er nesten så det ikke er verdt det når man må ta oppkjøring på nytt... oppkjøring er og blir noe dritt.. jeg strøk første gangen og det var jævlig irriterende. Får håpe du slipper det da "Deep Dish" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Nå er det kollektivtransport som gjelder..!!! Ble tatt i laserkontroll kl halv to på natten på en øde vei.. 84 km/t i 50 sone.!Så nå er jeg fri for lappen i 9 mnd og ca 15000,- fattigere.!!! Det sureste av alt var at jeg samme dag fikk mine nye 19" felger/dekk, men fikk jo tross alt kjørt ca 5 mil med dem.!!!! :cry: wtf? 15 000? Sist jeg sjekka var maks bota 7000kr eller noe? Man kan jo stjele, voldta, banke opp folk og slippe unna billigere enn om man kjører litt for fort...easy money for politi, og ikke noe stress med etterforskning osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 ... du risikerer bare tre dager ekstra med pallespikring uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 du risikerer bare tre dager ekstra med pallespikring uansett... Det mener du ikke seriøst eller? Blir vel bare til at de måler en i enda verre fart i steden for det man hadde i utgangspunktet, og desto strengere straff.. men må si jeg lurer litt på hvor mye som skal til før de gir seg. Kjører de helt på grensa for å ta noen? Og blir man tatt i radar/laser har man jo som regel rimelig grei fart og får bra forsprang før de kommer seg på veien.. er noe annet om det er sivilbil i fart man blir tatt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Eg har alltid sagt det, og eg seier det igjen; den dagen eg køyre altfor fort forbi politiet og eg er usikker på om dei har tatt skiltet mitt, så kjeme eg ALDRI til å stoppa... Då ska dei jaggu få ta meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå