Hugaas Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Er det grå skinn m3 stoler? veldig interresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 jepp,, har begge delene både svart å grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 hvilken stand er stolene i? kun framstoler eller? el? varme? har du noen bilder? slik at jeg er helt sikker på at det er samme farge som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 er komplett skin intriør med dør trekker og bak seter+frem stoler og muligens svart tak trekk... Allt dette ligger i skien oss en kompis,, Han som jeg avanter for.. Så jeg har bedt ham få tak i noen bilder, men slet litt med camera.. Skal sjekke ut va jeg kan ordne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 bytte mot sport skinn seter da? svart.. mye i mellom? ville hatt det gråe m3 setene... skal nedover til skien imorgon lr noe.. lrs so er eg der på torsdag å fredag.. send ein mld på mobilen 95813054, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 er komplett skin intriør med dør trekker og bak seter+frem stoler og muligens svart tak trekk...Allt dette ligger i skien oss en kompis,, Han som jeg avanter for.. Så jeg har bedt ham få tak i noen bilder, men slet litt med camera.. Skal sjekke ut va jeg kan ordne.. Ok er veldig interresert! kan du ikke sende nummeret til han kompisen din på sms til meg så kan jeg ringe han? nummeret er 99340167. Har vært på utsikt etter grått vader i flere måneder nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 kommer mer info,, han kompisen kommer ned til meg i morgen med bilen min.. så kan få avtalt noe med ham da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Er det vader du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 meg da? send mld om han vil titte på mitt da:) 95813054 skal væra i skien på torsdag /fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 kommer mer info,, han kompisen kommer ned til meg i morgen med bilen min.. så kan få avtalt noe med ham da... ok gi meg nærmere beskjed da, har noen stoler på ebay også som er interresange men hadde vært best og fått kjøpt noen i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Girkassa??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugaas Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Fikk du ordnet noen bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 dette går for 5000sek http://www.blocket.se/view/8425802.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå