Gå til innhold

CI

stian328i
 Share

Anbefalte innlegg

Har en e-36. Å den går under betegnelsen CI hos forsikringsselskapet :) Fint med litt billigere forsikring!

Finnes ikke E36 som "Ci" det er vel bare du som har sagt til forsikringsselskapet ditt att den heter det 8)

Var ikke jeg som sa det, forsikringsselskapet spurte hva slags bil det var... Jeg sa coupe og da sa si bare: "Ja, da blir det altså en CI"

Så spurte jeg hva c`en står for. Coupe sa de. Men da er det de som har tatt feil, men det gjør meg ikke noe siden det ble billigere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hesiann, da jeg kjøpte min 325I fikk jeg hakeslepp når jeg tok en ringe runde til de forskjellige selskapene. Til slutt fikk jeg napp hos gjensidige, men de spurte meg om jeg hadde en 325I eller 325CI. Da kontaktet jeg BMW norge før å høre. Og han sa at C stod for coupe eller cabriolet. Men dette har de gått vekk ifra nå. Sparte mye dette. Så det dyrere å forsikre sedan eller touring, forstå det som kan.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesiann, da jeg kjøpte min 325I fikk jeg hakeslepp når jeg tok en ringe runde til de forskjellige selskapene. Til slutt fikk jeg napp hos gjensidige, men de spurte meg om jeg hadde en 325I eller 325CI. Da kontaktet jeg BMW norge før å høre. Og han sa at C stod for coupe eller cabriolet. Men dette har de gått vekk ifra nå. Sparte mye dette. Så det dyrere å forsikre sedan eller touring, forstå det som kan.......

selvom det er dyrt, ble jeg ovverrasket over hvor billig det var å fullkasko forsikre min cab.... Den var faktisk billigere med fullkasko enn mine andre biler (1985 320i og 1994 325tds.)

skal ikke klage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...