Gå til innhold

En som har misforstått totalt!

jimc
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes dette er helt RÅ biler jeg. Lambodørene ville jeg ikke hatt, men bortsett fra det er de knallrå. På med noen feite chromefelger så er det så gangster det går an å få det. :o

I tillegg har de bakhjulstrekk og gromme motorer. Blir ikke feil det der!

Stort beist som måtte hatt 900hk for å være interessant snakker en oppi her om.. den går som en E46 320i, så helt ille er det da ikke. Dessuten er jo 2.7-literen den minste motoren som er å få.. :shock:

Men nå skal vel jeg forhåpentligvis få tatt en testtur (150 mil?) i sedanutgaven (Chrysler 300C, stasjonsvogna heter Dodge Magnum) om 1.5 uke, så da får man se om de lever opp til håpet mitt. Riktig nok er det Hemi-utgaven med V8er på 340hk, men det gjør det jo ikke noe verre.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier bare at den bilen er en drøm å kjøre jeg ass.. en kompis av meg leide den her i usa.. :)

når det gjelder sånn med lambo dører osv så må jeg si norge og europa er veldig isolert av å se nye ting. hvis man drar på SemaCarshow eller hva det heter så ser man veldig mye nytt man enda ikke har sett i europa enda..

her er det inn med stoore kromma felger og med hvit og perle hvit farge. det er inn med tv skjermer i masse vis i biler osv..

kulturen er forskjellig og hvis en i norge gjør noe sånt så blir han bare sett ned på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå skal vel jeg forhåpentligvis få tatt en testtur (150 mil?) i sedanutgaven (Chrysler 300C, stasjonsvogna heter Dodge Magnum) om 1.5 uke, så da får man se om de lever opp til håpet mitt. Riktig nok er det Hemi-utgaven med V8er på 340hk, men det gjør det jo ikke noe verre.. :D

Jeg trodde stasjonsvogn utgaven av Chrysler 300C heter det samme som sedanen

2_-486086688.jpg

Denne har en helt annen front enn Magnumen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC01898.jpg

Er ikke feil dette heller da :)

Dette er jo skamfeil!

Framdørene går opp i lufta, mens bakdørene er blitt glemt i prosessen....

De burde jo også gått opp i lufta!!!!!!

Lag suicide-LSD bak, så skal jeg vise tommelen opp.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde stasjonsvogn utgaven av Chrysler 300C heter det samme som sedanen

Hvis mine antakelser er riktige, så er Chrysler 300C Touring i utgangspunktet den europeiske utgaven av Dodge Magnum.

Tror nemlig det er som med Voyager - de europeisk produserte (i østerrike) het Chrysler (Grand) Voyager, mens Chrysler (Grand) Voyager ikke fantes/finnes i det hele tatt i USA. Der heter de Plymouth (Grand) Voyager og Dodge Town & Country.

I Norge selges Dodge kun som pickuper, SUVer og Viper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...