jcvold Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2006 husk å melde dere på før 1.juli!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Hvor mange plasser får bimmers da?Regner med att hver klubb får et visst antall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 får tildelt plass etter hvor mange som melder seg på. Er det for mange så det ikke blir plass til alle klubbene, må de med flest representanter fjerne noen biler. gatebil velger da de som er minst show biler sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 jeg kommer nok som passasjer i bil da jeg bare er 17 og siden bilen min ikke er med... kommer nok innom bimmers delen en tur men kjenner en av de som skal kjøre(minien med hayabusa motor) så henger nok mest rundt borte hos han! kommer nok med egen bil til neste år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 i dag er siste frist å melde seg på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå