Nino Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 innimellom så kommer det en slik stram luft i bilen. nesten litt klorin aktig.. har prata med danielC han kom med ett forslag. men, jeg vil høre litt hva dere andre trur.. jeg fylte opp ekspansjonstanken igår. så den var full. jeg kjørte til skula idag ( ca 1mil ) og da var den tom. + att det kom en stram luft.. idag har jeg fylt opp ekspansjonstanken igjen. og skrudd AV vifta. og nå har det nesten ikke synket i det hele tatt.. motor'n går som den skal. ikke noe effekttap. og ikke har den gått noe betydelig varm heller. så nå er jeg spent på hva dere sier.. motoren er en m50b20 -91 har forresten eu-kontroll idag.. kryss fingrene for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Lekkasje i varme apparat regiseret kanskje?? Se under tepper foran om det er vann der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 jupp, jeg er med på forslaget til kabeldeigen gitt! viss den lekker vann og lukter fysj fysj inne i bilen ville jeg sjekket varme-apparat registeret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Hmm.. merkelig. Hvis du ikke ser noen lekasje er jo varmeregister en mulighet, men da burde det være fullt av vann under dørken. Den kan jo også evt ha gått i olje, sjekka peilepinne/oljepåfyllokk? Kjølevannslekasje på eksosanlegg stinker ihvertfall! Edit: En cola på at bilen din ikke går igjennom teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Stram lukt, hmm, hva med å vaske deg under armene Du må finne ut av den lekkasjen. La bilen stå og gå, prøv å se hvor vannet tar veien. Ha god tålmodighet og la den stå og gå til du finner det ut. En så stor lekkasje finner du nok. Har du luft i systemet kan det hende at vannet blir presset ut av lokket på ekspansjonstanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Når vannet forsvinner når du har på vifta sier du,men har du den da på varm også i dette været? Setter du varme apparatet på kaldt skal det teoretisk ikke gå noe mer vann inn i varme apparatet da du stenger for all tilførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 korleis fikser ein det dersom det er lekkasje på varmeregisteret??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Lukter det sur fi##e? Da kan det være lekasje i varmeapparatet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamindre Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Det er ikke bare en liten smyger av en fis som har forvillet seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Til Hylland. Da må du skifte pakninger på varmeapparatet. Er en svakhet hos BMW det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 hehe.. nei. jeg har vasket meg under armene, det lukter ikke sur fi##e. og jeg kom fikk bare noen minimale mangler på eusjekken:) slik som div foringer++.. så jeg er fornøyd:) hehe.. men, bestiller meg ett register ifra koed på mandag. kostet ikke all verden. så bytter det lell. så får vi bare se om det hjelper på eller itte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Teck Har du AC på bilen? Om så, så kan det være stor mulighet at det er derfor det likter rart. Mye grums som bygger seg opp der ettehvert. En sånn AC rens er da og anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Sånn AC rens er gull, burde taes en gang i blandt på biler med AC, kan være mye lumske varer i systemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 TeckHar du AC på bilen? Om så, så kan det være stor mulighet at det er derfor det likter rart. Mye grums som bygger seg opp der ettehvert. En sånn AC rens er da og anbefale. Hvor får man kjøpte dette og hvordan fungerer det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meinert Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Stram lukt?? Har du hørt med kona di om ho lekker kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå