Gå til innhold

Hvor kjøpe M3 bredding i stål

Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Er dette med skjermer forran og bak? Disse skjermene bredder da 8,5cm, bak og 6,5cm forran? Altså ikke som en orginal M3.

Jeg snakker om originale E30M3 skjermer. Skal bytte aller skjermene på min E30M3 så jeg vet hvor mye dette koster. Har bestillt delene.

Med skjermer forann, skjermer bak, innerskjermer bak og bakplata så kom det på ca 17000kr.

Fant også ut at Koed i danmark ikke er noe særlig billigere enn BMW i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. De jeg sikter til er såkalte EVO3 skjermer. De bredder tre ganger så mye som orginale M3 skjermer. Har fullt sett liggende i glassfiber, men er så mye jobb.. Lurte derfor på prisen i stål

Der tar du helt feil. Eneste forskjell på Evo3 eller sport evo skjermen er at hjulbuen forran er større slik at man får plass til 18" hjul. Bak er det ingen forskjell.

Var evo 3 jeg bestillte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det, og jeg har hørt det jeg sier. Ihvertfall de jeg har er MYE breiere enn orginale M3, og de kalles EvoIII. Kalles sikkert det pga. at de er tre ganger så breie som M3 orginal, men snakker vi BMW M3 EVOIII/sport evolution så er det noe helt annet. Merkelige greier egentlig, men samma det :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginale skjermer er vel 4.5cm eller noe? Så tre ganger så mye er altså 15cm nesten, og det hadde blitt latterlig... Liker ikke det EVO III kitet fordi det blir for mye, kjøp heller org og vals de! Selg det GF kitet ditt til noen dumminger for 17 000 og kjøp orginale deler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT:

er bakskjermene punkta fast i karrosseriet?noen som vet hvor disse punktene er? eller må man slipe ned hele bakskjermen?

når man da skal sette på m3 skjermer må vel dem punktes fast igjen(har vel lett for å slå seg)

sparkler dere resten eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i at orginalt er litt for lite... Men det er bedre en monster bredding igjen;) Se på bilen til Andrè på PPF sine sider, han har det kitet. Ser ikke så værst ut der. Fear This på samme forum har også montert EVO III bredding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...