Ivanrogov Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 OMG. Den der va helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 hva med å leite etter en 525? Hvis du er intressert i motor da, men du får jo 150hk og det holder vel til daglig bruk Skinn er et must i e34, skikkelig manne bil. Skulle hatt skikkelig motor ja, men jeg går for denne, får også 1 år og betale ned bilen på. Skinn intresserer meg ikke, det har en tendens til å se jæveli stygt ut i såpass gamle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ludde_ Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 ga akkurat 35 for en 91 modell, lik farge. gått like mye, var noen skjønnhetsfeil på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Det er nesten så jeg revurderer mitt syn på saken.. Er faktisk nesten så jeg er villig til å bruke 50k på en gammel 520 selv Pene biler, men de jeg har sett på til nå av e34 har hatt heller dårlig standard, så jeg håper å komme over noe bra snart! Så go for it, vannvittig pen var den ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Se på denne.. ligger vel noe høyt i pris.. men en meget pen e34...http://pal.finn.no/pal/car1/car/object? ... s=7&tot=19 han som selger denne bilen er jo komplett idiot.... se på de andre bilene han selger.. og se hva han skriver om dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Hmm.. mon tro om hans lykketall er 8?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå