g4ndersen Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Hvordan kan man fjerne rust som er nederst på døra? Det er et par flekker helt nede ved kanten. Er det lurt å kjøpe en bil som har rust der? Det er rust kun der, ingen andre plasser.
Scirre Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 bare å pusse ørlitteranne og så sparkle over.. itno problem eller få det sveisa.. men uansett ville ikke jeg sagt at det er avgjørende om jeg kjøper bilen eller ei, men kjekt å kunne prute litt på det kanskje?
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 slik jeg har merket det, alle bilene jeg var å så på! før jeg kjøpte den som jeg har nå- så hadde mange av de rust bak på døren, og da var det somregel anntydning til en rust bølge var på vei! overalt på bilen. men nå skal ikke jeg si noe , kjøpe en tønn strøken bil i lakken av en mekanikker . viste seg at han lurte meg! var masse rust rett under lakken, og motoren svev på siste KM. den jæævlen han som sa han just hadde overhalt motoren ^^
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 slik jeg har merket det, alle bilene jeg var å så på! før jeg kjøpte den som jeg har nå- så hadde mange av de rust bak på døren, og da var det somregel anntydning til en rust bølge var på vei! overalt på bilen.men nå skal ikke jeg si noe , kjøpe en tønn strøken bil i lakken av en mekanikker . viste seg at han lurte meg! var masse rust rett under lakken, og motoren svev på siste KM. den jæævlen han som sa han just hadde overhalt motoren ^^ Mekanikere er de verste du kjøper bil i fra. HUSK! ALDRI KJØP BIL FRA EN MEKANIKER, de vet alle triksa for å skjule skader, de jukser til ting slik at alt virker greit noen km til. Dette har jeg hørt fra andre, til og med mekanikere selv.
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 slik jeg har merket det, alle bilene jeg var å så på! før jeg kjøpte den som jeg har nå- så hadde mange av de rust bak på døren, og da var det somregel anntydning til en rust bølge var på vei! overalt på bilen.men nå skal ikke jeg si noe , kjøpe en tønn strøken bil i lakken av en mekanikker . viste seg at han lurte meg! var masse rust rett under lakken, og motoren svev på siste KM. den jæævlen han som sa han just hadde overhalt motoren ^^ Mekanikere er de verste du kjøper bil i fra. HUSK! ALDRI KJØP BIL FRA EN MEKANIKER, de vet alle triksa for å skjule skader, de jukser til ting slik at alt virker greit noen km til. Dette har jeg hørt fra andre, til og med mekanikere selv. ja fikk å høre det etterbilen var handlet inn :/ bare vært problemer med det siden jeg kjøpte den. så har ikke fått det beste intrykket av BMW enda:P ( første bilen min ) men har da lært som gal:P etter all skruingen var helt blank rett fra moped til bil
glenng Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 gå inn på autopower.se --> gjør det selv --> mekartips , så ser du helt på bunnen av siden en link "Rostlagning" , så er det bare se og lær Fikk ikke til noe link til siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå